נוסעי רכבת ישראל זועמים, שוב, בעקבות שיבושים קשים שנוצרו בתנועה הרכבות הערב (ראשון) במסילות החוף לחיפה והצפון. השיבושים נוצרו עקב שינוי בלוח הרכבות, שגרר ביטול של תחנות העצירה בבנימינה ובחיפה. הנוסעים, שנאלצו לרדת בתחנת חדרה, סירבו לאפשר לרכבת שאמורה הייתה לצאת לכיוון אחר להתחיל בנסיעה.



הנוסעים שהיו בתחנת חדרה דרשו להגיע לבנימינה וחיפה ומנעו במשך כחצי שעה את סגירת הדלתות האוטומטיות דבר שמנע מהרכבת לצאת לדרכה. בינתיים, העיכוב הממושך מנע מרכבת נוספת להיכנס לתחנה, וברכבת ישראל ציינו שנוצר מעין אפקט דומינו שגרם לשיבושים הקשים. 
הרכבת שנמנעה יציאתה על ידי הנוסעים נסעה בסופו של דבר לאחר חצי שעה, אבל הנוסעים נותרו זועמים. אלפי נוסעים נוספים חוו שיבושים ועיכובים בלוחות הזמנים ברכבת, שמתקשה לצאת מהמשבר שפקד אותה מאז פתיחת הקו המהיר לירושלים.

תגובת רכבת ישראל: "בשל איחור שצברה רכבת פרברית, קוצר מסלולה והיא הסתיימה בחדרה במקום בבנימינה. לרשות הנוסעים צפונה נוספו עצירות של רכבות אחרות. אנו מבינים את המצב בה עמדו הנוסעים אולם תפיסת דלתות של רכבת אחרת שהגיע ויעדה היה כרמיאל, אינו סייע. הדבר מסוכן לתופסי הדלתות וגם לנוסעים האחרים. בנוסף, גרם הדבר לעיכוב של מעל חצי שעה לרכבת המדוברת כמו גם לרכבות נוספות".

עוד מסרו, כי "אנו מבינים ומכירים בצורך הנוסעים להגיע מהר ככל שניתן ליעדם, ועושים הכל שכך יקרה, בכמות הרכבות הנתונה. אנו מפצירים בנוסעים להישמע למידע ולהוראות שניתנות על ידי צוותי הרכבת, לטובת כלל הנוסעים וגם לטובתם".