מומחית לצרכנות ברשת: "אפשר להמשיך לצרוך, 'אסוס' משדרת עסקים כרגיל"

אנה ברודי ציינה ב-103FM כי מניית ענקית האינטרנט שצנחה בכ-40% לא אמורה להדאיג את הציבור הישראלי והרגיעה: "החברה לא נסגרת"

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
אסוס
אסוס | צילום: רויטרס

"היעדים של "אסוס" היו גבוהים מהתוצאות שהתקבלו בשטח. החברה צפתה לכ-25% אחוזי רווח אך הגיעה רק ל-15%, לכן המנייה צנחה והשוק גועש. "אסוס" הוא אתר גדול עם יותר מ-70 אלף מוצרים למכירה כולל מותג פרטי ושיתופי פעולה עם חברות נוספות. בשנה האחרונה צפינו בשיפור משמעותי בחברת המשלוחים לישראל. אם פעם לקח כשלושה שבועות עד לקבלת מוצר, הרי שהיום ניתן לקבל מוצר שהזמנו באתר תוך חמישה ימים בלבד".

על שוק האונליין סיפרה: "תמיד גרמו לנו לחשוב ששוק האונליין הוא כמו בועה שלא יכולה להיפגע מהשוק הפיזי. המקרה זה הוכיח שגם חנויות האונליין לא חסינות. בעקבות הרצון של אנגליה להיפרד מהאיחוד האירופי נוצר חוסר וודאות שגרם לאנשים לא להוציא כסף. הדבר הוביל את החנויות הפיזיות להשיק מבצעי ענק שגררו אחריהם גם את שוק האונליין".

"חשוב להדגיש שכל המוצרים שהישראלים הזמינו בנובמבר האחרון יגיעו ללקוח", הרגיעה, "ברשת נוטים להיות דרמטיים ומדברים על סגירת החברה אך היא לא נסגרת ולא הולכת לשום מקום. אפשר להמשיך לצרוך והחברה משדרת עסקים כרגיל. גם אני בדרכי לדואר ברגעים אלו לאסוף חבילה מ"אסוס".

תגיות:
אינטרנט
/
אסוס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף