שמעון עמר, בעל חנות פלאפל ותיקה וידועה בקרית שמונה, הפך אתמול לכוכב ברשתות החברתיות לאחר שפורסם תצלום שלו עם אבי גבאי כשהוא מחזיק בטופס התפקדות למפלגת העבודה, וזאת ימים אחדים לאחר שראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו עצר אצלו בדוכן לאכול פלאפל והצטלם במחיצתו.



אתמול פורסם ב"גלובס" כי ביום חמישי לפני כ-10 ימים יצא נתניהו לסיור עם שגרירים זרים בגבול הצפון. אחרי הסיור עצר נתניהו לאכול פלאפל במסעדת שמעון עמר המפורסמת של קריית שמונה. תוך זמן קצר הגיעו תמונות מן המפגש העממי וראש הממשלה אף העלה תמונה שלו מחשבון הטוויטר וכתב: "הפלאפל של עמר בקריית שמונה - אליפות!".




עמר שוחח באותו היום עם כלי התקשורת וסיפר כי הכין לנתניהו "חריף וטחינה", וכי ראש הממשלה שילם בעצמו על המנה, וגם אמר שהוא מעריך את נתניהו על פועלו בצפון, והוסיף כי הוא לא מקרב ציבור בוחריו.

השבוע לקח עמר את העניין הפוליטי צעד אחד קדימה והחליט להתפקד למפלגת העבודה. יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, ערך ביחד עם חברת הכנסת מיכל בירן סיור ביטחוני בגבול הצפון, והשניים קפצו אף הם לפלאפל המפורסם והצטלמו עם עמר ועם טופס ההתפקדות למפלגה.

במפלגת העבודה אמרו ל"גלובס" כי עמר, הבעלים, אמר לגבאי שהוא עוקב אחריו, תומך בו ומאמין בו שהוא יכול לשנות את המצב במדינה. "אתה המועמד שלי לראשות הממשלה", אמר לגבאי.

בעקבות הפרסום קראו אתמול פעילי ימין בצפון להחרים את פלאפל עמר. אחד הגולשים קרא בפייסבוק "לכל הליכודניקים בקרית שמונה והסביבה להחרים את פלאפל עמר שגבאי קנה אצלו עם אנשי "המחנה הציוני". תשתפו בכל הכוח".

כתב מקור ראשון בצפון, יאיר קראוס, ניסה לברר אצל עמר האם אכן התפקד לעבודה. "לא היו דברים מעולם. דחפו לי את הפתק ליד ואמרו לי להצטלם. לא חתמתי על שום דבר ולא הצטרפתי לשום דבר. אני מקבל את כולם אצלי בברכה". לנתניהו הוא סיפר כמה הוא מעריך את התנהלותו הביטחונית. "הוא שקול ולא מתייחס למה שבנט אומר". את מפלגת "העבודה" עזב לדבריו לפני חמש שנים ולא חזר".

פעילי ימין ברשת מיהרו לחגוג: "צ'מעו קטע. אבי גבאי עצר גם הוא אצל פלאפל עמר. שמאלננו דפקו צילום ומיהרו להוציא הודעה שבעל המקום "הכניס" לביבי והתפקד לעבודה, ואם אתם באמת רוצים לדעת הוא בכלל עזב את מפלגת העבודה לפני חמש שנים. חחח, מנפלאות גבאי בדרכים".

אבל בכך לא תמה הסאגה. גורם בכיר ב"מחנה הציוני" אמר היום ל"מעריב אונליין, שלא זו בלבד שעמר חתם על טופס התפקדות למפלגת העבודה בנוכחות גבאי, אלא שיומיים לפני כן נשלחה הוראת קבע שלו לבנק עם דמי חבר למפלגה..