בקמפיין מימון ההמונים שהסתיים הלילה (רביעי), גייס ארגון "JCW" ושלוחתו הישראלית, "לא תשתוק" מעל מיליון דולר. הארגונים, שהתאחדו לאחרונה במטרה להילחם בעבריינות מין בציבור החרדי, יצאו בקמפיין מצ'ינג כאשר כל דולר שנתרם הוכפל ב-3 ע"י תורמי הארגון. מטרת הקמפיין, בין היתר, להרחיב ולהגביר את פעילות "לא תשתוק" בישראל ובכך להביא לתפיסתם והסגרתם של פדופילים ששוהים בארץ ולסייע לנפגעי עברות רבים ככל הניתן בארץ.

מתוך כך, פנה השנה הקמפיין גם לקהל הישראלי, בתקווה לעורר מודעות ושיח פתוח על הנושא בקהילות שמקפידות על סגירות והשתקה בכל הקשור בפגיעות מיניות בילדות וילדים. את שלוחתו הישראלית של הקמפיין הובילו משרד "יעקב סלע ייעוץ תקשורת" ומשרד "יפעת שומרוני ואייל בן זאב: יעוץ תקשורת ואסטרטגיה".
צביקי פליישמן ורחלי רושגולד, מייסדי "לא תשתוק", מסרו: "לפני יותר מ-3 שנים פתחנו דף פייסבוק. החשיפות למקרים הרבים והקשים ולצורך שאינו נגמר משטח בוער ומחושך מוחלט הם אלו שהולידו בנו את החלום להוות מגדלור בתוך החשיכה. היום אנו מרגישים שעוד פרק בספר הארוך שלנו נכתב. אנו רוצים להודות על ההתגייסות שלכם, הראיתם והוכחתם לנו שכאן לא שותקים יותר, המודעות עולה וקורה סביבנו שינוי גדול ומבורך".
שאנה אהרונסון מנהלת ארגון JCW בישראל אמרה: "ההירתמות המדהימה של אנשים מכל שכבות האוכלוסייה מחממת את הלב. במהלך כל הקמפיין התקשרו אלי נפגעים רבים וסיפרו לי עד כמה נעזרו בנו ועד כמה חשוב להם שהפרויקט יצליח. תודה לכל התורמים שסייעו לנו להמשיך ולעשות עבודת קודש בתוך הקהילה".

איש יחסי הציבור יעקב סלע אמר: "כמי שנעזר בעצמו בארגון לא תשתוק, לא היה לי ספק שאתייצב לטובת הארגון מיד כשיקראו לי. במשך היממה וחצי האחרונות ראיתי שוב ושוב את הפנים היפות של העם שלנו, כאשר אפילו אנשים אשר מתמודדים עם קשיים כלכליים ביקשו לתרום כפי יכולתם. לראשונה הקמפיין נעשה גם בארץ וההתגייסות ההמונית מבטיחה לארגון יכולת בטוחה להמשך פעילותו המבורכת".