ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גילה גזיאל, נחקרה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שבפרקליטות, בחשד לעבירות של הפרת אמונים, כל זאת בגין מעורבותה לכאורה במכרזים שנעשו באופן שאינו תקין ובניגוד לחוק. על פי הידוע מדובר בחוזים שנחתמו עם ספקים וקבלנים הקשורים להפקת, בין היתר, אירוע הפרישה הגרנדיוזי של מפכ"ל המשטרה לשעבר, רנ"צ בדימוס יוחנן דנינו.

עוד נודע כי בין השאר, חוקרים במח"ש את מעורבותה וניהול מכרזים בשנים 2014-2015. במח"ש מציינים כי מעבר לניצב גזיאל נחקרו בפרשה זו מעורבים נוספים, בהם אזרחים ושוטרים. החקירה אמורה להסתיים בקרוב, כך לדעת מח"ש. 
 
עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן, המייצג את הנחקרת, מסר כי "היא דוחה מכל וכל את החשדות נגדה. למן הרגע הראשון שיתפה פעולה באופן מלא על מנת לאפשר למח"ש לחקור את החשדות עד לטיהור מלא של שמה, מהר ככל שניתן. אני סמוך ובטוח כי תוך זמן קצר תגיע מח"ש למסקנה כי לא נפל בה רבב".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מטבע הדברים משטרת ישראל מנועה מלהתייחס לנושאים המצויים בחקירת מח"ש, מה גם שאינה מעודכנת בפרטים אודותיהם. מדובר בקצינה שתרמה רבות לאורך שנים וראוי להמתין למיצוי ההליך, לכל הפחות להתבהרות הפרטים".

יוחנן דנינו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


כזכור, במח"ש התחילו לפני כחצי שנה בחקירה בחשד לעבירות על טוהר המידות ובו נבחנו בין היתר ההתקשרויות מול הספקים באירוע הפרישה של מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, אירוע שנאמד במאות אלפי שקלים, במהלכו הופיעה הזמרת קרן פלס והנחה את הערב אבי נוסבאום. כמו כן הופקו באירוע חוברות וספרים שחולקו למשתתפים. 
 
במח"ש התקבל מידע לפיו התקציבאים באגף משאבי אנוש של המשטרה לא הקפידו, על פי החשד, על הנהלים והוראות החוק בהתקשרויות מול ספקים. במקרים מסוימים פסחו על נוהל מכרזים, התקשרו באופן ישיר לספקים וקבלנים ובכך בעצם הובילו להוצאות יתר לא מבוקרות באגף.