תאונה חזיתית קשה מאד בין רכב פרטי למיניבוס גבתה היום (שישי) את חייהם של אב ובנו, רס"ב דוד אורי ובנו אביאל. האב היה בן 48 ואב לשישה ילדים, ואביאל שירת בצה"ל והשניים התגררו ביישוב בני דרום. התאונה התרחשה בכביש 232, מצומת חלוץ לצומת גבעתי. פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ומצאו את הנפגעים ברכב הפרטי כשהם לכודים בתוך הרכב. לאחר שחילצו את הנפגעים, בסיוע עוברי אורח, מהרכב קבעו את מותם של שני הגברים. על פי הדיווח, נהג המיניבוס, כבן 60 נפצע באורח בינוני ופונה במסוק לבית החולים סורוקה כשהוא בהכרה. המיניבוס היה ריק מנוסעים. 



בעקבות התאונה כביש 232, מצומת כוכב מיכאל לצומת חלץ, נחסם לתנועה בשני הכיוונים. שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה, וקוראים לנהגים לפנות לדרכים חלופיות. כוחות המשטרה במקום ובוחני תאונות הדרכים החלו בחקירת הסיבות לתאונה.

חובש רפואת חירום במד"א, אלאור טוויל, ופרמדיק מד"א, אייל חן, שהגיעו למקום סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב הסעות מסחרי שהיה ריק מנוסעים ורכב פרטי. שני הנוסעים שהיו ברכב הפרטי נלכדו והיו מחוסרי הכרה. בסיוע עוברי אורח וכוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב אבל הם היו עם פגיעות קשות וללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נהג הרכב המסחרי שנפגע בחזה חולץ מהרכב למסוק מד"א שנחת בסמוך ופונה לבי"ח סורוקה כשמצבו בינוני והוא בהכרה". 

blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en">

שניים נהרגו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לרכב הסעות בכביש 232 שבדרום. הכביש נחסם לתנועה. כוחות משטרה במקום

— משטרת ישראל (@IL_police) December 21, 2018

תאונה בדרום. צילום: מד"א


תאונה בדרום. צילום: מד"א


פרמדיק מד"א, אלכס קוסינוב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש. מחוץ לרכב הפרטי שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, בתוך שני הרכבים הנהגים נלכדו בכסא הנהג. ברכב הפרטי צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שהכבאים חילצו אותו נאלצנו לקבוע את מותו". 

כזכור, אמש נקבע מותו של חייל צה"ל שנהרג בתאונת דרכים באותו כביש. לפני כיומיים נהרגה אישה בת 55 בצומת בני עטרות לכיוון ברקת בכביש 4613. פצוע נוסף, בן 70, פונה לבית החולים כשהוא עם פגיעה רב מערכתית. 

ממשרד התחבורה נמסר כי המשרד, "באמצעות נתיבי ישראל פועלת במלוא התנופה כדי לשדרג את תשתיות הכבישים באיזור הנגב, הדרום ועוטף עזה. כביש שש דרום, מחלף מיתר, אשל הנשיא, בית קמה, נתיבות ורבים נוספים במסגרת זאת משודרג גם כביש 232 בהשקעה של 250 מיליון שקלים.
שדרוג הכביש כולל את הרחבתו מכביש חד מסלולי לכביש דו נתיבי, בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון".

"שמונת הקילומטרים הראשונים משודרגים בימים אלה, וכבר הוחל בתיכנון של 13 ק״מ נוספים של הכביש. בנוסף לכך טופלו צמתים לאורך כל הכביש. במטרה להגביר את בטיחותם של הנהגים בכביש ותושבי האיזור, החליט משרד התחבורה להגביל את תנועתם של משאיות וכלי רכב כבדים בשעות הבוקר ואחר הצהרים, שעות בהם ישנה תנועה נרחבת של התלמידים והתושבים היוצאים והשבים".