מבוכה למשטרה: כראם תאופיק ג׳עאר, נער בן 14 שנפצע באורח קשה בקטטה שאירעה ברהט ביום ראשון, הוגדר כמת הבוקר על ידי המשטרה, למרות שנפטר רק כמה שעות לאחר הדיווח בבית החולים סורוקה בבאר שבע. היום (שלישי) הוציאה המשטרה הודעה בה חזרה בה מהדיווח מהבוקר. בהודעה נכתב: "מבדיקת משטרת ישראל עולה כי הפצוע בחיים ולא כפי שנמסר בדבר מותו של הפצוע מאירוע קטטה בשכונה 26 בתאריך 23.12, חקירת האירוע נמשכת".
ד״ר חאלד ג׳עאר, בן משפחתו של הפצוע, הביע זעם רב על הודעת המשטרה. מוקדם יותר, בשיחה עם ״מעריב״, אמר כי ״מדובר בחוסר אחריות של המשטרה. אנחנו נמצאים ליד הפצוע, וטרם נקבע מותו". ג'עאר הוסיף: "ממשיכים להתפלל לשלומו. בסך הל מדובר בנער בן 14 וחצי שנפגע מירי במהלך קטטה מצערת. הוא בכיתה ח׳. ממתי המשטרה לוקחת אחריות וקובעת מוות?". מותו נקבע כמה שעות מאוחר יותר. 
  

בבית החולים סורוקה הדגישו בתגובה לפניית "מעריב", כשהנער טופל במחלקה לטיפול נמרץ. ״לא יודעים מי העביר הודעה למשטרה על מות הנער״, אמר גורם בבית החולים, ״הוצאת ההודעה לא הייתה על אחריותנו״.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל הוציאה הודעה בדבר מותו של הנער לאחר קבלת דיווח בנושא מבית החולים בו מצוי הנער. לאחר שעלה ספק בדבר מהימנות הדיווח שנמסר למשטרה, ניגשו שוטרים לבית החולים ומשהבחינו כי הדיווח שנמסר אינו נכון, יצאה הודעה מעודכנת כמקובל. ללא קשר לאמור, משטרת ישראל כואבת את כאבה של המשפחה".