התפטרותה של מגישת החדשות גאולה אבן-סער אמש הפך לנושא לדיון בשיח הציבורי היום (שלישי), ובנושא זה עלתה לראיון שדרנית הרדיו ג'ודי ניר מוזס, זוגתו לשעבר של מי שכיהן כשר בממשלה לפני מספר שנים, סילבן שלום, בתכנית "פתחי וזמרי בעם", המשודרת ברדיו גלי ישראל, שם הודיעה כי היא תומכת בהתפטרותה של אבן-סער. 



"אני חושבת שזה נתנו לה להגיש חדשות עד עכשיו זה מוזר, למרות שאני אוהבת את ההגשה שלה, אבל כל עוד בעלה מתעסק בפוליטיקה זאת בעיה. בכל השנים שאני שידרתי וכתבתי, כל עוד סילבן היה בממשלה, לא הייתי אמורה להתעסק בפוליטיקה או בליכוד, וכשעשיתי את זה לכולם הזדקרו השערות. אישה שבעלה הוא בפוליטיקה אני חושבת שיש לה בעיה להתעסק עם אקטואליה חד משמעית. אני מאד אוהבת ומעריכה אותה, אבל עניינית היא עשתה בשכל. וגם אם הבעל היה מגיש זה היה אותו דבר", אמרה ניר מוזס. 



כשנשאלה מדוע ליאור שליין ממשיך בתכניתו "גב האומה" המתעסקת בפוליטיקה על אף שאשתו היא חברת כנסת, ומדוע הוא לא נאלץ להתפטר כפי שגאולה התפטרה, ענתה: "יש הבדל בין תכנית חדשות לבין תכנית סאטירה. אני לא קיבלתי את מה שליאור שליין קיבל. ברגע שאתה מנהל חדשות והבן זוג שלך רץ לראות הליכוד, זה בעייתי מאד. אני בטוחה שגם בתאגיד אמרו לה לעשות את זה. זה לא הגיוני שהיא תמשיך כמגישה מבחינת ומבחינת מראית עין".  



גאולה אבן. צילום: צילום מסך



לקראת אמצע השידור זרקה ניר מוזס פצצה כאשר הודיעה כי היא שוקלת להצטרף בפוליטיקה לקראת הבחירות הקרבות, ואף בוחנת את האופציה של להקים מפלגה משלה. "אני מקבלת הצעות, אבל לא מצאתי אף מפלגה שבאמת תייצג אותי ואת מה שאני רוצה לעשות", סיפרה ניר מוזס. "אני שוקלת להקים מפלגה שלי, אפילו שזה יתקבל מוזר. יש הרבה תומכים ואנשים שרוצים כבר להשקיע כסף. המפלגה שלי תהיה מפלגה נטולת בולשיט, ועם עשר דיברות רציניות". 



"זה לא מעניין אותי להתעסק עם השלום, כי הפלסטינים לא רוצים שלום. אני תומכת בעונש מוות למחבלים ואני רוצה לעזור לצעירים ישראליים שיהיו להם דירות, ואני גם יודעת איך לעשות את זה. אבל עדיין לא החלטתי אם אעשה זאת או לא", סיכמה.