אתרי הפורנו הגדולים בעולם, Pornhub ו-Youporn, המקבלים ביחד כ-40 מיליארד כניסות בשנה, פרסמו את הדוחות השנתיים שלהם, המפרטים את הרגלי הצפייה של המשתמשים והמילים אותן הן מחפשים. בשני האתרים עולה כי המילה "לסביות" הייתה המחופשת ביותר השנה, אולם הנתון המפתיע יותר הוא כי מהדוחות עולה שנשים הן בעלות סיכוי גבוה יותר ב-151% לצפות בקטעי פורנו של לסביות מאשר גברים. על פי הדוחות, המונח "לסביות" היה המבוקש ביותר על ידי נשים בשני האתרים, בעוד הוא במקום השישי בקרב גברים שנכנסו ל-Pornhub ומקום עשירי ב-Youporn. עוד עולה מהדוחות, כי הנשים מהוות כ-30% מהגולשים באתרי הפורנו.

"נשים ממשיכות להעדיף פורנו לסביות, כיוון שהן יכולות לראות אקטים מיניים שהיו שמחות לבצע על עצמן", אמרה מנהלת מרכז הבריאות המינית של Pornhub. באשר לעניין שגברים מגלים באקטים לסביים, אמרה חוקרת מיניות ל-NBC כי "הם משתוקקים לראות חוויה מינית שבה הם לא יכולים, מעצם הגדרתם, לקחת חלק. יש לזה אלמנט שובבי". עוד היא הוסיפה, כי חלק מהגברים מעדיפים לראות פורנו שבו "לא רואים גוף של גברים", שכן הדבר מונע "חרדות לגבי השוואת גודל הפין שלהם, הרכב הגוף או אפילו נובע מתגובות הומופוביות". עוד הוסיפה, כי "לנוכח הביקורות על ניצול ואלימות של גברים בפורנו כלפי נשים, הצפייה בלסביות מסירה את החשש הזה". יש לציין בהקשר זה, כי נשים רבות בפורנו אכן מנוצלות לרעה באופן משמעותי בתעשייה הדורסנית.
עוד עולה מהדוחות, כי החיפוש אחר הקטגוריה "טראנסים" עלה משמעותית. באתר Pornhub מדווחים על עלייה של 167% בחיפוש המילה בשנה האחרונה, לצד גידול של 200% בקרב מחפשים בני 45 ומעלה. למעשה, Pornhub מציינים כי המונח "טראנסים" הפך לחמישי הפופולרי ביותר בקרב המבקרים בני 45-64. בכל הקטגוריות, המונח הגיע למקום ה-23 ב-Pornhub ו-16 ב-Youporn.

עוד עולה מדוחות האתרים, כי נשים אחראיות למעל שליש מהחיפושים של יחסי מין בין גברים. למעשה, שלוש מתוך חמשת כוכבי הפורנו הפופולארים ביותר בקרב נשים היו גברים הומוסקסואלים. "נשים אוהבות בפורנוגרפיה בין גברים את הגיוון, כי בפורנו הטרוסקסאלי ידוע מה יקרה, זה משעמם", אמרה חוקרת המיניות לוסי נוויל. 
נתונים מעניינים נוספים שעלו מהדוח של אתר Pornhub, המונה 92 מיליון צופים בממוצע מדי יום, הם בין היתר העובדה שסטורמי דניאלס, המאשימה את טראמפ בקיום יחסי מין עמה ובהחתמתה על הסכם שתיקה, הייתה שחקנית הפורנו הפופולארית ביתר בחיפושים. מהדוח עולה גם כי יום ראשון הוא היום הפפולארי ביותר בשבוע, בפיליפינים יש את האחוז הגבוה ביותר של נשים שנכנסות לפורנו (38 אחוזים) וכי יותר אנשים הצביעו בסרטוני Pornhub ב-2018 מאשר כמות המצביעים לנשיאות ארצות הברית.