ראשי קבוצת הליכודניקים החדשים מנהלים מאבק ממושך על מנת שלא ידחקו אותם החוצה משורות המפלגה, והודיעו לא מכבר כי בכוונתם להתמודד בפריימריז של הליכוד. ראשי הקבוצה החליטו להריץ חמישה חברי כנסת בעלי עמדות זהות להם, ובמקביל להתמודד בעצמם. חבר הכנסת מטעם הליכוד, מיקי זוהר, ודובר הליכודניקים החדשים, ניר הירשמן, שוחחו היום (שני) עם אילה חסון ב-103FM בשיחה שעד מהרה התלהטה ובין השניים התפתח עימות קולני.
 
תחילה עלה לשידור הירשמן, שאמר כי : "אני מתמודד בפריימריז יחד עם עוד חמישה מחבריי. עשינו את הצעד הזה הפעם כי הגיע הזמן להחזיר את הליברליות לתנועה הלאומית-ליברלית. פקדנו כ-15 אלף איש, 10,000 מהם יהיו מוכשרים להצביע לבחירות הקרובות. התחלנו בפרויקט מימון המונים וגייסנו למעלה מ-460 אלף שקלים מהציבור. לליכוד חסר משהו בתקופה האחרונה, חסר לנו מי שיסתכל על ממלכתיות. ראינו שורה של חוקים בקדנציה האחרונה כולל חוק ההמלצות, החוק הצרפתי וחקיקה פרסונאלית. אנחנו מתגעגעים למרידור, לבגין ולמיכאל איתן".
 
אתם מתגעגעים למרידור שהלך לקדימה או זה שהלך למפלגת המרכז? אתם מדקלמים סיסמאות והכל פרסונאלי בעצם?
"אנחנו מתגעגעים לערכים. זה לא פרסונאלי כלל וכלל. המתפקדים שלנו מודאגים. בתי הלכה בתחילת השנה לבית הספר ומדדו לה את אורך המכנסיים. חבר כנסת מטעם המפלגה שלנו נסע לגבול כדי להתגושש עם חבר פרלמנט ירדני, חבר כנסת אחר מנסה להגביל לנו את השימוש באינטרנט, יו"ר הקואליציה התראיין וטען שיש 'חונטה' במשטרה ובפרקליטות שתופרת תיקים לראש הממשלה. הבעיה המרכזית עם האמירות הללו שהן מקעקעות את היכולות לקיים משטר - דמוקרטי. הציבור חרד לזה. הרבה מאוד ליכודניקים חוששים מזה".

 
 
אז אתם נגד נתניהו. אם תהיו חברי כנסת תצביעו להדיח את ראש הממשלה במידה ויוגש נגדו כתב אישום?
"בנימין נתניהו הוא המוביל של התנועה לעת עתה ואנחנו אחריו. אנחנו מקווים שלא יוגש נגדו כתב אישום ואנו סומכים על רשויות החוק. אם יהיה כתב אישום ראש הממשלה לא יוכל לכהן והליכוד יצטרך לבחור לו מנהיג אחר. 'ראש ממשלה ששקוע בחקירות עד צוואר אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כה גורליים'. נתניהו אמר את הדברים בשנת 2008 והוא צדק, זה רלוונטי גם להיום. אנחנו נשב ב-2 לפברואר על רשימת מומלצים אך לא סגרנו על רשימת ההמלצות. בוודאות לא נמליץ על אורן חזן או מיקי זוהר לדוגמא. אנחנו מאמינים שאנחנו נהיה שחקנים רציניים בפרמייריז. קראו לנו שמאלנים אך הדבר היחידי שמעניין אותנו היא מדינת ישראל והממלכתיות".
 
חבר הכנסת מיקי זוהר שמע את הדברים ועלה לשידור על מנת להגיב להם. "אני מודה להם על כך שלא יצביעו לי, כי אם הם היו תומכים בי זה היה מסכן את הבחירה בי בפריימריז", אמר. "על כל אחד שהם תומכים בו יהיה מספר כפול של אנשים שלא יתמכו. יש להם כמה אלפי קולות שיפסלו אחרי שיובהר שמדובר בניסיון להשתלט על המפלגה במטרה לשנות את אופייה".
 
הירשמן השיב לו כי "דבריך הפוכים ממה שקבע בית המשפט. ח"כ זוהר הוביל ועדה לצמצום האינטרנט והוא בושה לתנועת הליכוד, ניסית לקחת ערכים של ש"ס ולהנחיל אותם לתנועת הליכוד. הליכודניקים הוותיקים, הליכודניקים האמיתיים מתביישים בדברים שאתה עושה".
 
זוהר ענה כי "מסתבר שהם לא רק מנסים לשנות את מפלגת הימין, כנראה שהם גם צרכני פורנו, שעובדים קשה כדי שהפורנו יהיה פתוח לילדים בזמן שאני מנסה להגן על ילדי ישראל. מה שיקרה בפריימריז הקרובים יוכיח שהליכודניקים החדשים הם לא יותר מצרה שאנחנו צריכים להיזהר ממנה. הם אנשי שמאל שמנסים לקחת את המפלגה הזאת לכיוון אחר. הרבה מאוד מתפקדים לא יתמכו באנשים שהם תומכים".