צעיר בן 19 נעצר היום (שני) בגין התפרעויות אלימות ותקיפת שוטרים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון, בזמן שהתקיים דיון הקשור לפרשה של טרור יהודי הנמצאת תחת צו איסור פרסום גורף. בזמן הדיון הגיעו למקום עשרות צעירים, תושבי השומרון, אנשי הימין הקיצוני, שהפגינו נגד מעצרם של שלושה צעירים יהודים אתמול, כחלק מהתפתחות משמעותית בחקירה הקשורה למנותה של פלסטינאית בשבוע האחרון. המפגינים התקהלו מול בית המשפט, כשבשלב מסוים התפתחה קטטה במהלכה החלו הצעירים להפר את הסדר הציבורי. 

המפגינים הטיחו לרצפה את גדרות המחסומים של בית המשפט על הכביש, פתחו בשריקות עם משרוקיות ואף התנפלו לעבר השוטרים שהיו במקום. השוטרים בתגובה הדפו את המתפרעים אולם כמה מהם תקפו אותם חזרה, הטיחו שוטר אל המדרכה, וכשניסה שוטר אחר להרחיקם הקיפו אותו מספר צעירים ואחד מהם אף חבט בגופו של השוטר ונמלט. השוטרים השיבו כוח ופינו את המפגינים תוך שהם מציבים את המחסומים חזרה. 

אחד המפגינים, צעיר בן 19, נעצר כאמור על ידי השוטרים ונציין כי כעת הסדר במקום שב על כנו. במקביל בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של הקטין השלישי בפרשה האסורה לפרסום. מעצרו הוארך עד ליום ראשון כמו ליתר החשודים. השופט קיבל את בקשתו של עו"ד בן גביר, וקצין מבחן ייכנס לבקר את החשוד, לאור הטענות שעלו על התנהלות השב"כ בפרשיות קודמות ודומות. על פי צו של בית המשפט לא ניתן להרחיב על הפרשה בפרטים נוספים.