ג'ורג' דיקפריו, אביו של השחקן ההוליוודי ליאונרדו די קפריו, נחלץ להגנתה של בר רפאלי  שצפויה לעמוד לדין בפרשת העלמת המסים בכפוף לשימוע, כך  פורסם הערב ב"חברת החדשות". אביו של השחקן האמריקאי שניהל מערכת יחסים עם הדוגמנית הישראלית בין השנים 2006 ל-2011, כתב מכתב אותו שלח לפרקליטות מחוז מיסוי וכלכלה, ובו תיאר את הקשר הזוגי בין בנו לרפאלי, במטרה לסייע לה לסתור את עמדת הפרקליטות, לפיה בין השנים 2008 ל-2012 מרכז חייה היה בישראל ולא בארצות הברית.



עוד דווח, שהאב ציין במכתבו כי היה קשר טוב וחם בין משפחת רפאלי למשפחת דיקפריו. המכתב עשוי לשמש כראיה במשפט במידה ואכן יוגש נגד הדוגמנית כתב אישום.



אתמול פורסם בחדשות 10, כי פרקליטות מחוז מיסוי וכלכלה מתכוונת להעמיד לדין את הדוגמנית והיא צפויה להיות מואשמת בעבירות מס, עדות שקר והלבנת הון. על פי החשד, רפאלי קיבלה מותגים כדוגמת ג'יפ יוקרתי והנחות גדולות. לפי הטענה היא העידה עדות שקר כי לא הייתה אזרחית ישראלית ושהתה בחו"ל אך ברשויות המס הוכיחו כי שהתה זמן ממושך בארץ בתקופה הרלוונטית.



רשות המסים הוציאה שומה לרפאלי על סך עשרות מיליוני שקלים וטענה כי הדוגמנית צריכה לשלם בגין השנים 2010-2009, שבהן לטענתה היא גרה בחו"ל. הדוגמנית מנגד, טוענת כי באותן השנים התגוררה מחוץ לישראל כשניהלה זוגיות עם דיקפריו.



ברשות המסים לא מקבלים את הטענה הזו ואומרים כי רפאלי דווקא כן התגוררה בארץ. הדוגמנית הבינלאומית חשודה בכך שהציגה מצג-שווא כאילו היא מתגוררת בחו"ל במשך שנים, בעוד בפועל התגוררה בארץ. בנוסף היא חשודה כי נהנתה מ"הנחות סלב" רבות, שעליהן לא דיווחה לרשות המסים כנדרש בחוק. בראיון לפני יותר משנתיים לחברת החדשות, אמרה רפאלי כי "אני לא חוששת. אני מאמינה בצדק, והצדק ייעשה".