שחקן הכדורגל אור אינברום, המשחק בקבוצת בית"ר ירושלים, נקלע הבוקר (שלישי) לקטטה בעיר מגוריו במהלכה נדקר בגפיו ופונה לבית החולים. סמוך לשעה 6:10 בוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע ברחוב אבן עזרא באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר בן 22 שנמצא במקום עם פציעות חודרות בגפיים. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר במצב בינוני. 



מגביית עדות ראשונית משחקן הכדורגל עולה כי לדבריו שחקן נוסף היה איתו יחד. מדובר בשחקן מקבוצה אחרת שבעבר שיחק איתו באותה קבוצה. לטענתו בילו יחד עם אחרים במועדון. השחקן שהיה עם אינברום באותו הזמן מסר עדות במשטרה ושוחרר לאחר זמן קצר לאחר שעלה כי הוא אינו קשור לאירוע הדקירה.



פרמדיק מד"א, אריאל פלאוט, סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפצוע, גבר כבן 22 כשהוא בהכרה מלאה וסובל ממספר פציעות מדממות בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו במצב יציב לבי"ח להמשך טיפול".



במשטרה מעריכים כי אירוע הדקירה לא התרחש במקום שבו נמצא הפצוע ברחוב אבן עזרא אלא במקום אחר והפצוע יצר קשר עם מד"א והמשטרה והגיע למקום שבו נמצא. בשלב זה מקבל השחקן טיפול רפואי בבית החולים ולאחר מכן ימסור את עדותו במשטרה. 



לפני כשלושה חודשים היה מעורב שחקן מ.ס אשדוד, יצחק אספה, בתאונה בתל אביב במהלכה נהרג בנו של הבמאי אבי נשר, ארי, כאשר אספה פגע עם רכבו באופניים החשמליים עליהם רכבו נשר וחברו.