בשעות האחרונות רץ בפייסבוק סרטון בו נראית אופק בת ה-13 כשהיא מספרת בבכי על החרם שחוותה במש שש שנים, מכיתה א עד כיתה ו. "קשה להכיל את כל המצב הזה ולהסביר אותו במילים", אמרה, "אנשים יכולים לשמוע ולא להבין. היא הוסיפה: "בהתחלה לא דיברו איתי ואז המצב הידרדר וכמה בנים מכיתה דחפו אותו. בגלל אחד מהם שברתי את היד". 

זיוה, אמה של אופק סיפרה בשיחה עם "החדשות": "הייתי בבית הספר שלה ורבתי עם היועצות והצוות". לדבריה, גם הידיים של הצוות החינוכי כבולות. "הן באים ומזמנים את הבנות המעורבות ועשו להן 'נו נו נו', ולמחרת זה חוזר על עצמו שוב", הסבירה, "זה קורה בהפסקות ובשעות אחרי הצהריים, כשלא הזמינו אותה ולא דיברו איתה". היא סיפרה על יום שבו ליוותה אותה ללימודים: "כשילדות נכנסו לכיתה אנשים הגיבו וכשהיא נכנסה התעלמו. כאילו נכנס אוויר למקום". 

בת שבע טל, המאמנת האישית של אופק סיפרה: "אני עובדת עם ילדים 30 שנה ו-12 שנה אני מאמנת, דבר כזה עוד לא שמעתי בחיים שלי". טל הסבירה כי "הילדה אושפזה בבית החולים במשך כחודש וחצי בגלל מה שהם עשו לה. היא לא יכלה פיזית לקום מהמיטה, אבל זה השפיע עליה נפשית. זו פשוט אטימות בלתי רגילה של המערכת".