צילה בבקוב, דודתו של סמל אביתר יוספי שנהרג אתמול בנחל חילזון, סיפרה היום (שלישי) בשיחה עם אילה חסון על תחושת הכאב לאחר אובדן האחיין האהוב עליה: "הייתי בעבודה וקיבלתי טלפון מאחותי הקטנה ששאלה אותי אם אני יודעת מה קרה. אמרתי שלא והיא סיפרה לי שהבן של אחותי נהרג"? היא אמרה ב-103FM כי התקשרה לאחותה לאחר מכן - "היא הודיעה לי ששמעה על זה ושהיא מקווה שזה לא נכון".

בבקוב סיפרה איך אחותה גילתה על הטרגדיה: "אחותי נסעה ביום ראשון לאילת לצורך לימודים, בעלה התקשר אליה והיא הוחזרה לביתה ביום שני להלוויה. האבא עמד לצאת מהבית ואז הגיעו שני קצינים שסיפרו לו על האסון".
אז הם לא גילו זאת דרך שמועות אלא דרך ההודעה הרשמית. מסכנה, אני לא רוצה לדמיין מה עבר עליה בדרך חזרה מאילת. 

"את לא מתארת לעצמך. איזה מוות מיותר זה היה. אני לא יודעת למה החיילים הגיעו לשם, הזהירו אותם, עטפו את הניווט הזה בגדר כדי שלא ייכנסו אנשים ובכל זאת הם נכנסו לנחל. סתם הילד הלך והמשפחה נהרסה".
"הרבה חיילים מגיעים אלינו מאתמול והם אומרים שהם לא יודעים מי נתן את ההוראה", אמרה, "או שהם באמת לא יודעים, או שהם לא אומרים את כל האמת".  לדבריה, אף גורם רשמי לא הגיע עדיין למשפחה. "אחותי הגיעה אתמול עם מטוס צבאי כדי לזהות את הגופה שלו בצריפין", הוסיפה, "איך שהיא ראתה את פרצופו של אביתר היא חיבקה ונישקה אותו. אני לא יודעת איך היא תעמוד עכשיו על הרגליים".
היא המשיכה וסיפרה על האחיין האהוב שלה: "הוא היה פרח של הבית שנקטף. הפרח של הבית הלך ולא יחזור". בבקוב ציינה כי "2,000 איש הגיעו להלוויה. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה". דודתו של החייל סיפרה כי "הוא היה ילד ממושמע שאהב את הצבא ואהב להתפלל בבית כנסת. אביתר היה האחיין האהוב ביותר עליי. מי יתקשר אליי לומר לי שהוא מתגעגע? עצוב לנו מאוד".
"המשפחה נהרסה, אנחנו עוזרים אבל לא יודעים מה יהיה אחרי השבעה. אני לא מאחלת לאף אחד לעבור את זה", סיכמה, "כבר היה מקרה אחד בנחל צפית בו תלמידי תיכון נהרגו בנחל. אני לא מבינה איך זה קורה פעם שנייה. לא לומדים לקח מהדבר הזה?".