ביקורת רבה הושמעה נגד עורכי מהדורות החדשות אמש, לאחר שאלה החליטו לשדר את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהועבר בשידור חי מבית ראש הממשלה, ללא נוכחות עיתונאים, ולתת לו במה למתקפה פוליטית. נתניהו מסר הודעה, שהוגדרה "דרמטית", וחשף כי במהלך החקירות דרש פעמיים עימות עם עדי המדינה וסורב. גיא פלג, הכתב המשפטי של "חברת החדשות" ושדרן 103FM אמר בתוכניתו כי הוא אינו שותף לביקורת ודווקא נהנה לראות את נאום ראש הממשלה במלואו.



"וואו, כמה רגישים אצלנו בברנז'ה בעניין דקות השידור של ראש הממשלה. כמה כעס וכמה ביקורת על שידור הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במלואה. כמה ציניות על ההבטחה לדרמה שלא מומשה. אני סבור שהצהרת נתניהו הייתה מהודקת ומרתקת. הייתי יכול בכיף לשמוע אותה עוד כמה דקות".




פלג המשיך: "אותי מרתקת שפת הגוף שלו, ההתפתחות בקו שלו וההבנה העמוקה של החשוד שפניו לכתב אישום ולבית המשפט. הטענות שלו אמנם קצת מגוחכות, אבל הן מרתקות. חוסר ההבנה שלו או חוסר ההפנמה שלו שהוא כאן החשוד שצריך לספק הסברים ולא מי ששואל את השאלות ומכתיב את ההתנהלות. אני לא כל כך מפחד מדבריהם של חשודים וגם לא מדברי נאשמים. אני חושב שהשיח שלנו, כתבי המשטרה והמשפט עוסק יותר מידי בגורמים במערכת האכיפה ופחות מידי במה החשוד טוען".

"שמחתי שהעורכים שלי לא 'נשטפו' בגל הפופוליזם ושידרו את הצהרת נתניהו במלואה", אמר פלג, "וכמובן גם הקדישו דקות ארוכות לי ולעמיתי בחברת החדשות כדי להתייחס אליה". לאחר מכן פנה למאזינים ואמר: "אנחנו כאן כדי לשמוע מה אתם אומרים. מה חשבתם על דברי ראש הממשלה? על פי נתוני הרייטינג רבים מכם רצו לשמוע את נתניהו".