"הרגתי משפחה": כך נשמע נהג הרכב, לורן אנקרי, בשיחת טלפון דקות לאחר שהתנגש ברכבה של משפחת עטר, שהובילה למותם על ציר כביש 90 סמוך לים המלח, לפני כשבועיים. במשטרה מכנים את שיחת הטלפון הזו כניסיון לכאורה להסתיר ראיות ולשבש חקירה, הערב (חמישי) פורסמה השיחה במלואה במהדורת "החדשות". 



בתאונה הטרגית נהרגו כזכור שמונה מבני משפחת עטר. מספר דקות לאחר התאונה התקשר הנהג לבנו, בשיחה שבמשטרה מכנים אותה כ"שיחת שיבוש", וניסיון לתאם גרסה. בשיחה נשמע בנו של אנקרי שואל אותו "יש לך מצלמה בתוך האוטו? מצלמה שמצלמת את מה שקורה מקדימה?". "לא לא, היא לא עובדת. למה?", עונה אנקרי. "כי אני עכשיו בדרך לשם, דיברתי עם כמה אנשים", עונה לו הבן. אנקרי טוען כי השיחה נעשתה בתום לב. 



בהמשך השיחה נשמע אנקרי אומר "זה אני טעיתי, לא הם. הדבר היחיד שהם טעו זה שהם לא הדליקו את האור". בנו משיב לו כי "אבא דיברתי עכשיו עם מישהו ממד"א והם אומרים שאי אפשר לדעת בדיוק של מי הייתה האשמה, כי ההתנגשות הייתה בצד ימין של שני הרכבים, כשזה אמור להיות ההפך המוחלט, זה אמור להיות בצד השמאלי או משהו". אנקרי משיב לו "הבנתי", ובנו שואל שוב "המצלמה, אתה בטוח שהיא לא צילמה פאפא?". אנקרי משיב - "לא לא, היא לא תקינה". 

משפחת עטר.


זמן קצר אחר כך אנקרי מבצע שיחה נוספת לחברו הקרוב, שם הוא נשמע סוער ומוטרד. אנקרי אומר לו בקול רועד "הרגתי משפחה שלמה, הרגתי משפחה". חברו שואל אותו "איך?", ואנקרי משיב "עקפתי אוטו ולא ראיתי אותם ממול, הם היו רחוקים. היה בפנים אבא, אימא, וילד. ילד... הם נשרפו לגמרי. נשרפו לגמרי".

חברו של אנקרי שואל אותו בהמשך השיחה "מה זה האוטו עלה באש?", ואנקרי עונה לו "כן, הם נשרפו כולם בפנים. ניסיתי להוציא אותם והאש תקפה אותי בידיים אז התרחקתי. ואז הצלחתי להוציא את אשתי ואת הילדה שלי, אבל בהתחלה לא הצלחתי, אבל אמרתי הם רחוקים, האש הייתה דווקא באוטו השני, אז הלכתי קודם כל לשני ולא הצלחתי להוציא אותם". 

כזכור, פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני כחודשיים לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד אנקרי וייחסה לו עבירות של הריגה כלפי 8 בני משפחה אחת, עקיפה בדרך לא פנויה, נהיגה בשכרות והחזקת סם לצריכה.