חשד לרצח כפול בירושלים: גבר בן 71 ואישה בת 67 אותרו היום (ראשון) ללא רוח חיים בדירת מגורים ברחוב אלקחי בשכונת ארמון הנציב בעיר, כשעל גופם סימני חבלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותם ללא סימני חיים וקבעו את מותם. חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה, בשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים.

מפקד תחנת עוז שבמרחב קדם במחוז ירושלים, סגן ניצב שימי מרציאנו אמר כי "כל הכיוונים של האירוע נבדקים. מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו ואת כל המעבדות כדי להגיע למרצחים. זה אירוע של רצח וכל הכיוונים נבדקים. לא יכולים להצביע על כיוון כזה או אחר. נבדוק את הדברים ונעדכן בהמשך".

לפני שעה קלה הוזעקו צוות לוחמי אש, בעקבות חשש לחייהם של בני הזוג, אשר לא יצרו קשר עם בני המשפחה מזה מספר ימים. לוחמי האש השתלשלו אל תוך הדירה דרך מרפסת הבית, ובתוך הדירה איתרו את גופת הגבר כשסביבה כתמי דם ובחדר אחר נמצאה גופת האישה, כשגם סביבה כתמי דם.
חובש רפואת חירום במד"א יואב פרנקל ופראמדיקית מד"א בר עזר סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו גבר ואישה בשנות ה-70 שוכבים מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."


רס"ל דני ראדה, מפקד צוותי כיבוי והצלה שנכנס ראשון לדירה: "דווח לנו ע"י משטרת ישראל, על זוג אשר לא עונה בביתו ברחוב אלקחי בשכונת ארמון הנציב, ויש חשש לחייהם. הגענו תוך זמן קצר למקום, ודרך מרפסת השכנים השתלשלנו אל תוך הבית. לעינינו התגלה מחזה קשה, פתחנו מיד את הדירה לכוחות הרפואה והמשטרה, אך לצערנו תוך זמן קצר אנשי הרפואה קבעו את מותם של הדיירים".

כזכור, אתמול נמצא גבר בן 60 ללא רוח חיים בחצר בניין מגורים באשדוד. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו מחוסר הכרה עם סימני חבלה בפלג גופו העליון. פרמדיקית מד"א מרין אטיאס סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה בחצר הבניין כשהוא סובל מחבלה מדממת בפלג גופו העליון. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".