ד"ר ירון ריבר, מנהל המחלקה הנוירולוגית בבית החולים "הלל יפה" בחדרה, אמר לרופאים ולאחיות במחלקה, כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יפונה לבית החולים הוא יסרב לטפל בו, כך פורסם היום ב"ישראל היום".



לפי הפרסום, מנהל המחלקה אמר לצוות שעובד תחתיו: "צריך להעיף אותו, צריך להוריד אותו". כשנשאל על מי הוא מדבר, השיב כי הוא מדבר על ראש הממשלה. ד"ר ריבר הוסיף כי נתניהו "גר בקיסריה, ואם יגיע לכאן אני לא אטפל בו". בית החולים "הלל יפה" נמצא במרחק של 10 דקות מבית ראש הממשלה בקיסריה, ואם חלילה יזדקק נתניהו לטיפול רפואי, רוב הסיכויים כי יובהל לבית החולים כאמור.



ד"ר ריבר התייחס לפרסום וכתב: "שלום, אני ד"ר ירון ריבר מנהל המחלקה הנוירולוגית בבית החולים הלל יפה. בעקבות הכתבה שפורסמה רציתי לומר מספר מילים על עצמי. אני רופא מזה 34 שנים. שירתתי בצבא ההגנה לישראל במשך 34 שנים כקצין וכרופא. טיפלתי בפצועים תחת אש ובעבודתי הייתי תמיד נאמן לציווי המוסרי לא להפלות אף אדם ולטפל בכל אדם באשר הוא אדם. כך עשיתי וכך אעשה".


דפנה נבו, דוברת המרכז הרפואי "הלל יפה" הגיבה גם היא לפרסום ב"ישראל היום" ומסרה כי בשיחה שקיים מנהל בית החולים עם ד"ר ריבר, הבהיר ד"ר ריבר, כי לא התקיימה שיחה או אמירה מסוג זה בבית החולים. היא הוסיפה כי "ד"ר ריבר טיפל עד היום בעשרות אלפי מטופלים ובכל אדם באשר הוא אדם במקצועיות ובמסירות, כך עשה וכך ימשיך לעשות. המרכז הרפואי הלל יפה, דוגל מאז ומתמיד ולאורך זמן, במתן טיפול שוויוני, איכותי, נגיש וזמין לכלל האוכלוסייה".



"הלל יפה" הינו בית חולים ציבורי ממשלתי המחויב למתן שירות רפואי איכותי ומיטבי וככזה אינו מזוהה פוליטית, כך היה וכך יהיה", אמרה נבו. נתניהו הגיב לפרסום הדברים כשכתב בפייסבוק שלו: "השנאה המטורללת נגדי שוברת שיאים. לכו תבינו".