יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף את השר לשעבר גדעון סער בחריפות, לאחר שזה האחרון אמר בערוץ 20 כי יפעל לכך שראש הממשלה ינצח בבחירות הקרובות. "כולנו נעבוד בשביל להרכיב את הממשלה", אמר סער בראיון ל"אולפן הפתוח". "חרטא", כתב נתניהו, והוסיף: "שמאלני. אשתו שמאלנית קיצונית. זה עבד מעולה עם אולמרט ובוגי יעלון. בשנייה שיהיה בעמדת כוח הוא יגיד 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם'".



לאחר מכן נתניהו מתח ביקורת גם על רעייתו של סער, מגישת החדשות לשעבר גאולה אבן: "אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים גם שמאלני. לא סתם כל תקשורת השמאל בונה אותו ומעלימה דברים מעברו".



חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממפלגת "מרצ" הגיב לעימות בין יאיר נתניהו לסער: "גדעון סער, ברוך הבא לשמאל. הסירו דאגה מליבכם, גדעון סער הוא לא שמאל. זו רק משפחת נתניהו שהתרגלה כבר להשתמש בשמאל כבקללה, עד שהם כבר לא מבחינים בין שמאל אמיתי לבין ימין. בשביל הנתניהו'ז כל מי שהם לא אוהבים הוא שמאל".
 

פריג' הוסיף כי "זו בדיוק הסיבה בגללה הכנסת צריכה שמאל אמיתי חזק. מפלגה כמו 'מרצ', שמבחינתה הקללה של נתניהו היא ברכה. מפלגה שמאמינה בערכי השמאל – מאמינה בשוויון, בשלום, בצדק חברתי, בחופש של כל אדם לחיות על פי דרכו. מאמינה בשותפות ערבית יהודית. יאיר נתניהו, רוצה לקלל שמאלנים? קלל אותנו!".

סער, שיתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת בחודש הבא, התעמת באוקטובר האחרון  עם ראש הממשלה נתניהו, לאחר שהאחרון האשים אותו בחתרנות ובקשירת קשר עם גורמים בקואליציה ועם נשיא המדינה ראובן ריבלין במטרה להדיחו לאחר הבחירות.



תגובתו של יאיר נתניהו לפוסט של ערץ 20 בפייסבוק
תגובתו של יאיר נתניהו לפוסט של ערץ 20 בפייסבוק