על פי פרסום בגלי צה"ל מלפני מספר ימים מתנהלת חקירה נגד השר איוב קרא בשנים מקרים הקשורים לרשות הדואר ואנשי עסקים שונים. הערב (חמישי) פורסם בחדשות 12 כי גורמים בדרג המקצועי במשרד התקשורת כבר מתכוננים ליום שבו הוא או אולי הם יקראו לעדות פתוחה והם מתחילים לאסוף תכתובות ומסרונים שמוכיחים שאין להם קשר לפרשה.
 
"ב-5 בפברואר, אחרי הפריימריז, הוא יהיה חיה פצועה", אמרו גורמים במשרד התקשורת, "לא יהיה לו מה להפסיד. הוא ימכור את כולנו. הוא יפיל עלינו את התיק, יגיד שהוא לא ידע מכלום, שאנחנו תיאמנו, שאנחנו הבאנו, שהוא הגיע למקום ואנשי העסקים הגיעו לשם גם מבלי שידע".
גורמים פוליטיים בסביבתו של השר קרא אמרו כי "אנחנו מכירים את החולשות של איוב. ברגע האמת הוא יתהפך עלינו, ינסה לצאת בשן ועין מהסיפור. הוא יודע שהוא מסובך, ובמצב כזה הוא ינסה לסבך אותנו. אנחנו כל הזמן ניסינו להניא אותו ממהלכים שיש בהם ניגוד עניינים מובנה, אבל הוא אמר 'כן, כן' ועשה מה שהוא רוצה. אנחנו לא רוצים ברעתו, אבל לא נפקיר את המשפחות שלנו בשבילו". 

מלשכתו של קרא נמסר בתגובה לפרסום כי "כל מעשיי הם כחוק ואני שלם עם דרכי הצודקת והישרה. חשוב לציין ולהרגיע את החוששים - מעולם לא גלגלתי אחריות או פעלתי נגד חברים, זו לא דרכי ולא תהיה דרכי, בשום נושא ובכל שלב. בכל מקרה, היות שאין כלום ולא יהיה כלום, גם אין כל חשש".