אסון באשדוד: תינוקת נולדה בלידת בית קשה, צוות מד"א שהגיע למקום איתר אותה ללא סימני חיים והחל במאמצי החייאה באופן מיידי, במהלכם פינה אותה לבית החולים אסותא בעיר. עם הגיעה לבית החולים, המשיך צוות המחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) בהחייאה במשך 40 דקות נוספות, אולם בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה. 



בחודש אוקטובר האחרון, נפטרה בבית החולים "וולפסון" יולדת כתוצאה מסיבוך נדיר, מספר ימים לאחר לידת תינוק בריא. האישה, בת 31 ממרכז הארץ, מתה "למרות מאמצים רבים של צוות רב-תחומי שעשה כל שניתן על מנת להציל את חייה", מסר בית החולים בהודעה.
באוגוסט שעבר, אישה בת 33 מאזור המרכז נפטרה במהלך הלידה שלה בבית החולים בלינסון, לאחר שהגיעה למרכז הרפואי כשהיא בשבוע ה-41 להריונה, ככל הנראה כתוצאה מתסחיף מי שפיר. התינוק שלה ניצל על ידי הצוות הרפואי, והועבר לפגייה בשניידר כשהוא במצב קשה. משפחתה של היולדת הסכימה לתרום את קרניות עיניה. 

 
בחודש אוגוסט לפני כשנה וחצי, נפטר תינוק בבית החולים "סורוקה" שבבאר שבע, כ-30 שעות לאחר לידתו שעברה בצורה תקינה ובמועד. אם, אישה בת 31 תושבת אחד היישובים בנגב, הבחינה במחלקה בכך שהתינוק במצוקה והזעיקה את הצוות. התינוק הובהל לביצוע החייאה אך לאחר כ-40 דקות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
 
חודשיים וחצי לפני כן, אירע מקרה דומה כאשר תינוק נפטר זמן קצר לאחר שנולד בניתוח קיסרי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בהודעת בית החולים נמסר כי התינוק שנפטר, נבדק על ידי רופא ילדים לאחר לידתו והועבר מחדר הניתוח למחלקת היילודים בבית החולים להמשך טיפול כמקובל, אך בקבלה למחלקה נצפה כחלון וחיוורון של הפעוט והוא הועבר במצב קריטי למחלקת הפגים. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו לבסוף לאחר מאמצי החייאה ממושכים.