פירחיה סרוסי ולילי פרג', שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו-62 נעדרות במנדוסה שבארגנטינה מיום שישי, ה-11 בינואר. מרגע קבלת ההודעה על היעלמותן המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בבואנוס איירס נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים ככל שניתן. משה פרג', אחיהן, אמר בתכנית של אילה חסון ב-103FM הבוקר (שלישי) כי "זה נראה כמו חטיפה". 

"הגעתי לארגנטינה ביום שישי לאחר ששתי אחיותיי נראו לאחרונה ביום שבת בשבוע שעבר", סיפר פרג. "האחות שגרה בישראל היא בת 63 ועובדת ברשות המיסים עשרות שנים. האחות השנייה היא פרופסור באוניברסיטה למיקרו ביולוגיה. שתיהן הגיעו כדי לבקר את בנה של אחת האחיות, ולאחר מכן נעלמו. הבן אומר שהוא ראה אותן נוסעות לכיוון תחנת האוטובוס ולא יודע דבר מעבר לזה. שאלנו אותו הרבה שאלות וכעת המשטרה חוקרת". לדבריו, המשטרה חוקרת גם את בנה של אחת האחיות: "הוא נחקר הרבה פעמים. נמצאו אצלו שלושה אקדחים, אך כולם עם רישיון".

 

לא היה סכסוך על ירושה או כופר?

"לא שאני יודע. מניתוח הגיוני פשוט של המקרה, הן פשוט נעלמו וזה נראה לי כמו חטיפה".

איזה כאב לב מטורף. שתי נשים שנעלמות ככה. במי אתם נעזרים?
"אנחנו סומכים על המשטרה המקומית שמפעילה המון כוחות. הקונסוליה הישראלית בתמונה וגם הקונסוליה האוסטרלית. בקרוב גם נציג מהמשטרה הישראלית בדרום אמריקה צפוי להגיע. יש לנו חבר דובר ספרדית שמסייע לנו ובינתיים הגענו למדינה יחד עם בני הזוג של האחיות שלי. אנחנו משתפים פעולה עם המשטרה בכל שהם רוצים".
 
לאותו בן יש עבודה? הוא עוסק במשהו מסודר?
"אני לא יודע, אנחנו מנותקי קשר כבר למעלה מעשור מתוך בחירה שלו. הוא היה סטודנט מצטיין בטכניון לתואר ראשון ושני ואחרי כמה שנים החליט לעזוב את הארץ. מעבר לזה אני לא יודע לתת שום מידע".