בבית העלמין באשדוד השתתפו היום (שלישי) מאות אנשים בהלוויית הילד דניאל חיים רוזנבלום, בן ה-4, שנפטר מפצעיו שלושה חודשים לאחר שנפגע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים במהלך טיול משפחתי בתאילנד.


הילד הוטס לאחרונה מתאילנד במבצע מיוחד, כשהוא מורדם ומונשם, שכב בבית החולים תל השומר במשך שבועיים, ולאחר מכן הועבר לבית החולים השיקומי הרצוג בירושלים, שם נאלצו היום הרופאים לקבוע את מותו, לאחר שגופו הרך נכנע.
 
האם שני, האב אלכס והילד דניאל יצאו לחופשה בתאילנד יחד עם הוריה של האם ובני משפחה נוספים. בני המשפחה נסעו במונית שהייתה מעורבת בתאונה קשה, במהלכה התהפכה ונפלה לתעלה בצד הדרך. האם שברה את ידה, הסבתא סבלה משבר באגן ודניאל הקטן נפצע באורח קשה מאוד בראשו.
 

אביו, אלכס, ספד לו: "ילד קטן שלי, אני אוהב אותך לעד כל החיים. אתה תמיד תהיה הנכד הראשון והבן הבכור, אני אוהב אותך יפה שלי". סבתו, ציפי קבסה, סיפרה כי "הוא היה ילד מיוחד. לאחר חודשים של ציפייה, אמונה ותפילות רבות, אנחנו קוברים את הנכד היקר לנו מכל. דניאל חיים היה ילד שהפיץ אור והיה אהוב על כולם. ילד חברותי שכולם נקשרו אליו. אנחנו עדיין לא מעכלים שלא נראה אותו".
 

דניאל עם הוריו. צילום: באדיבות המשפחה