תיעוד חדש שפורסם היום (רביעי) ברשתות החברתיות מציג את השניות לאחר אירוע הירי בבת ים, בו נורה יהודה ביאדגה על ידי שוטרים. בסרטון נראים השוטרים כשהם עומדים ליד ביאדגה, בעוד הוא שרוע על הכביש, ככל הנראה לאחר שנורה.



כמו כן, כאשר השוטרים מתקרבים אל ביאדגה נשמע קול פיצוץ אשר עורר את חשד הגולשים כי מדובר בירי נוסף לעבר ביאדגה, אך במשטרה דוחים את הטענה הזו, ואומרים כי על פי הנתיחה לאחר המוות נראה כי היו רק שני יריות לעבר ביאדגה. 



בנוסף, גורמים במשטרה טוענים כי רעש הפיצוץ אשר נשמע בסרטון לא היה בסרטון הראשון שפורסם, וכן ציינו כי ייתכן והרעש או נשתל על ידי גורם אחר, או שמדובר בטריקת דלת חזקה שהתרחשה באזור סמוך למקום האירוע. במשטרה דוחים כל אפשרות כי מדובר בירי נוסף. כמו כן, גורמים במשטרה טוענים כי התגובות ברשתות החברתיות מייצרות הסתה המהווה סכנה ממשית לשלומו וביטחונו של הציבור. ממצאי הבדיקה במכון הפתולוגי על פי הדיווחים מחזקים את גרסתו של השוטר לפיה ביצע שתי יריות לעבר בטנו של ביאדגה. 



ביאדגה, בן 24 בלבד, נורה למוות ביום שבת, ברחוב ז'בוטינסקי בבת ים. משפחתו טענה כי מדובר בבחור שהיה מצטיין בישיבה, ושירת ביחידה קרבית בצבא. לדבריהם, ביאדגה סבל מהלם קרב. ביאדגה נורה לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על אדם שמסתובב ברחוב בת ים כשהוא אוחז בסכין. כאשר הגיעו לרחוב השוטרים הם זיהו את ביאדגה כשהוא אוחז בסכין מטבח גדולה. השוטר שזיהה אותו שלף את אקדחו והורה לו לזרוק את הסכין, אולם, ביאדגה החל לרוץ לעברו של השוטר כאחוז אמוק, וכשחש השוטר בסכנה לחייו פתח לעברו באש ופצע אותו באורח אנוש. לאחר מכן מותו נקבע בבית החולים וולפסון.