לאחר שאמש החלו להתפרסם חלקים מיומנו של ניר חפץ, המקורב לזוג נתניהו ומשמש כיום כעד מדינה נגדם, הערב (רביעי) פרסמו בחדשות 13 חלקים נוספים מאותו היומן. כזכור, ביומניו תיאר חפץ את התנהלות לשכת ראש הממשלה וכן את בית משפחת נתניהו. יומנים אלו, המכילים רישומים שערך אחרי שיחות ופגישות שקיים, מצויים בידי המשטרה והפרקליטות.  



באחד מרישומיו של חפץ סיפר על אחת הנסיעות של המשפחה, שהיו סיוט, לטענתו בעיקר בגלל הגברת שרה נתניהו. חפץ כתב על נסיעה ללונדון ב-2009 כי "הוחלט בפגישה כי גיל שפר (ראש הלשכה אז) יצטרף לנסיעה, בעיקר כדי להשגיח על הגברת.. שרה התלוננה באוזניי שהיא תצטרך לנסוע שם למספרות במיוחד על חשבונה כדי שלא תהיה ביקורת על כך שהיא הביאה את הספר למלון". 



בנוסף, יומניו של חפץ מתעדים את ההתנהלות סביב העסקתו של החשמלאי אבי פחימה. חפץ מתאר כיצד נודעו לו העובדות בפרשה זו: "השבוע שלומית (היועמ"שית) ויוסי (החשב) עשו לעזרא סיידוף תחקיר בעקבות חשבונות תמוהים שהגיעו אליהם.. מדובר בחשבונות ששולמו בסך עשרות אלפים שקלים, כולל מע"מ עבור תיקוני חשמל בסופי שבוע בבית בקיסריה... שלומית הראתה לי את הרשימה, כולל תיקון חשמל שבוצע ביום כיפור". 

יומני חפץ. צילום: חדשות 13


"שלומית עדכנה בכך את יהודה ויינשטיין בפגישה בארבע עיניים שהייתה להם לאחרונה והוא זה שהנחה אותה למצות את הבדיקה על ידי תחקור עזרא סיידוף.. למי שולמו עשרת אלפים השקלים?.. שלומית בדקה ומצאה שמאחורי החשבונית הזאת עומד מספר טלפון של חנות טוטו בקניון באור עקיבא. נדמה לי ששמה של החנות 'חלום מתוק', או משהו דומה לזה". כידוע, לבסוף התברר כי מי שביצע את העבודות הוא אבי פחימה. 

"כששלומית שאלה את עזרא סיידוף מדוע אבי פחימה מבצע את העבודות בזמן שהיה תנאי מראש שלא הוא יתקן את החשמל בקיסריה בשבתות, עזרא ענה שהא חשב שהתשלום צריך להיות לספק אחר אבל הספק שמשלמים לו יכול להפעיל לביצוע בפועל כל חשמלאי, כולל אבי פחימה".
יומני חפץ. צילום: חדשות 13


בנושא אחר, חפץ כותב על תיקון נוסף שבוצע בבית המשפחה, ככל הנראה מהתקופה בה נתניהו עוד לא היה ראש הממשלה. "שלומית שלפה נייר ששלחה חברה שמתמחה בבדיקת דליפות. זה דו"ח שמדווח על בעיה של דליפה מהבריכה בבית בקיסריה.. שלומית אומרת שבני הזוג נתניהו ביקשו לאשר להם עבודות לתיקון הדליפות על בסיס הדוח הזה. אלא מה? למעלה, בצד העליון של הדף, מופיע מספר הפקס והתאריך שבו פיקססה החברה הנ"ל". 
"את הדוח למשפחת נתניהו והתאריך הוא מרץ 2009, כלומר לפני שביבי הושבע לראש הממשלה. כלומר, לדברי שלומית זה ניסיון שהמדינה תשלם על דליפה שיש בבריכה עוד מהתקופה שלפני היותו של נתניהו ראש ממשלה".