בצל יום הסרטן הבינלאומי, דידי הררי חשף היום (שני) בתוכניתו ב-103FM את מאבקה של בת זוגו, מירית הררי, במחלת הסרטן, זאת לאחר שהיא העלתה פוסט מרגש לפייסבוק שהפך ויראלי בגלל שיתופים רבים, ביניהם של העמוד של בית החולים "איכילוב" בתל אביב, בו היא מקבלת טיפולי כימותרפיה: "לא דיברתי על זה כי זה של מירית לחלוטין. לא הרגשתי צורך לדבר על זה. הכוח והעוצמה לבוא לצחוק ולהשתולל בא ממנה".

הררי פתח את תוכניתו במילים האלו: "אני רוצה לנצל את הפתיח שלי ולדבר על יום הסרטן הבינלאומי, שבו מעלים את הסרטן ולגורמיו ואת המחקרים והפיתוחים בתחום. אני מדבר מנקודה אישית השנה, לפני כארבעה חודשים התגלה סרטן אצל אישתי מירית, הלם, התרסקות, שיברון לב, ומתוך כל ההרס הזה התרוממה האישה הנדירה הזאת והחליטה שהיא חיה את היום יום כאן ועכשיו. כל רגע היא חיה בעוצמה, מחזקת את כולנו, מרימה את מי שמתרסק סביבה, וחיה, ממש חיה".
"הבוקר אשתי העלתה פוסט הכי מדהים שקראתי, הוא התפרסם בדף הפייסבוק של איכילוב והוא הפך להיות ויראלי, עם עשרות ומאות שיתופים ותגובות" סיפר הררי על הפוסט, "שאלתי אותה למה עשית את זה? ואז היא אמרה לי שחולה אחד או אחת שישנו את ההסתכלות שלהם ולחיות, עשיתי את שלי. בארבעה חודשים האחרונים שאנחנו חיים את הסרטן שבא למירית, כל שבועיים אנחנו מגיעים לכימו שלושה ימים בשבוע, היא מגיעה למחלקה ונכנסת כמו רוח תזזית לאונקולוגית, וצחוק, ושיחות נפש. ומירית שהיא קואצ'רית במקצועה מהפטנת אותם ויש חיוכים על הפנים".

"בין לבין ניסיתי לצלם ולשדר כרגיל, כשאני מנתק את הכאב החד. לא דיברתי על זה כי זה של מירית לחלוטין. לא הרגשתי צורך לדבר על זה. הכוח והעוצמה לבוא לצחוק ולהשתולל בא ממנה. זה היא שנותנת לי להתמודד והיא זאת שמתעקשת שאחיה כרגיל".

הררי הוסיף: "היא לא נותנת למחלה להכתיב לה את החיים, והיא מכתיבה. בין היתר היא כתבה - 'הסרטן זאת המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי בחיי. בזכות המחלה יצאתי ממירוץ החיים המטורף ואני חיה את חיי. אני לא יודעת כמה זמן נותר לי לחיות. תראו את הסרטן כהזדמנות. הוא כבר כאן. אז למה לבזבז? אל תיחנקו מבפנים. זה רק מוסיף כאב וצער. תחיו'".
"תקראו את הפוסט הזה בצורה חיובית ותסתכלו סביב. תנו לו את זה במתנה. ראיתי אותה בארבעה חודשים האחרונים. ראיתי מה היא עושה לחולים, תנו להם את זה. ומירית שלי, את החיים שלי. נקווה רק לבשורות טובות. בעצם, אני יודע שיהיו בשורות טובות" סיכם הררי באופטימיות.