פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים בה קרא לממשלה ליישם את חוק קיזוז שכר המחבלים מכספי הרשות הפלסטינית. "מדינת ישראל מעבירה 14 מיליארד דולר בשנה לרשות הפלסטינית. במקביל הרשות משלמת למשפחות מחבלים. הכסף שישראל מעבירה לרשות עובר לטרור", אמר שי מימון, מיוזמי החוק לקיזוז משכורות משכורות המחבלים.
"ישראל נלחמת במחבלים ומביאה אותם לבתי סוהר וביד השנייה מממנת אותם. התקבל בכנסת חוק הקיזוז ברוב של 87 חברי כנסת, אבל שום סכום עוד לא קוזז ובינתיים מחבלים פוצעים ורוצחים. פנינו כמה פעמים למשרד הביטחון שהשיב כי נתונים נאספים. כמה זמן צריך? אנו דורשים מממשלת ישראל לכבד את החוק", הוסיף.
דבורה אמו של דני גונן שנרצח בפיגוע ליד דולב, אמרה: "המחבל שרצח את הבן שלי עשה קופה. חוק הקיזוז הוא חוק מציל חיים. כשמחבל יידע שהוא לא יקבל משכורת מהרשות הוא יחשוב פעמיים אם ללכת לרצוח יהודי. ממשלת ישראל לא רוצה להציל חיים? כל עוד הממשלה לא מיישמת את חוק הטרור - היא מעודדת את הטרור".

בועז קוקיא, אביו של חייל הנח"ל שנרצח בפיגוע בערד ב-2017: "המלחמה בטרור מתבצעת באכיפה ומניעת המימון וההסתה. הרשות הפלסטינית משלמת למחבלים ומעודדת טרור. אבל ממשלת ישראל אינה מיישמת את חוק הקיזוז לרשות. חוששים מימי זעם. גם אם תהיה מציאות מתוחה לטווח הקצר, לטווח הארוך היא תביא למניעת טרור והפסקת מימונו. אם הלחימה בטרור תהיה אפקטיבית גם בהיבט הפיננסי - הטרור יירד. להפסיק לספר סיפורים ולקזז את כספי הטרור". 
ניב נחמיה, שנפצע קשה מאוד בפיגוע בשופרסל ביבנה אמר: "חייבים ליישם את חוק הקיזוז. 110 מיליון שקל עוברים בכל חודש מהרשות למחבלים ומשפחות שהידים. אנחנו דורשים ליישם את החוק ולקזז את הכספים".