פועל בן 30 נהרג היום (שלישי) במהלך עבודה באתר פסולת סמוך לים המלח. הפועל נפגע ממשאית באתר, ונפגע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על גבר עם חבלות בפלג גופו העליון, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום.  



היום נפצעו שלושה פועלים נוספים ברחבי הארץ בזמן עבודתם. ביניהם נפצע בינוני מתקין מזגנים בירושלים, לאחר שנפל מגובה רב. בנוסף, פועל כבן 32 נפצע בינוני במעלות תרשיחא לאחר שנפל גם הוא מגובה במחסן בתוך המפעל. הנפגע פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בגב ובכתפיים. 



כמו כן, גבר נוסף כבן 34 נפצע היום בתאונת טרקטור שהתהפך באתר עבודה בשדרות בן גוריון בנתניה, סמוך לפארק השלולית. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו את הנפגע לבי"ח לניאדו כשהוא במצב בינוני עם חבלה בגב.



כזכור, יחידת 'פלס' של המשטרה, האחראית על חקירת תאונות עבודה באתרי בנייה, עצרה לפני כשבוע שני בעלים של חברות כוח אדם בתחום המנופאים והמנופים, אשר על פי החשד סיפקו עובדים מנופאים, שחלקם לא הוסמכו באופן מושלם. בנוסף, הציוד שסיפקו לא היה כשיר והציוד הנלווה לרבות ציוד מגן שנרכש על פי חוק העבודה לא הותאם לצרכים, וכך הם עברו על עבירות של חוקי העבודה ובטיחות בעבודה. בנוסף עוכבו תשעה חשודים נוספים לחקירה.