דב רק ז"ל מצא את מותו במהלך עימות עם רוכב אופניים חשמליים שפגע בו ברחוב ויצמן בת"א. ככל הנראה, העימות התחיל באופן מילולי והתדרדר בהמשך לדחיפות הדדיות בין השניים, עד שדב ז"ל התמוטט ולא קם עוד. רוכב האופניים חשוד כעת בהריגה, אולם בנו של דב, דניאל, תקף בשיחה עם אילה חסון ב-103FM את הפרקליטות והמשטרה על אופן הטיפול במקרה. לטענתו, הפכו את אביו לתוקף ולאשם באירוע, בעוד הוא היה הקורבן בו.



"הוא פגע בו והרג אותו", אמר דניאל על הנהג הפוגע. "החשוד הצית את הוויכוח, אבל היום הוא חופשי". 


אבל מה קרה בדיוק במקום?

"התקשורת, משרד עורכי הדין של החשוד, והמשטרה - הפכו לגמרי את הסיפור, כך שאבא שלי הוא התוקף. לפני חודש, כשביקרתי בפרקליטות, גיליתי בפעם הראשונה את העובדה שמדובר באופן רשמי בכתב אישום בהריגה. לא מהמשטרה או מהתקשורת". 
אלא ממי?
"אמא שלי האלמנה הלכה לפרקליטות לפני חודשיים וזרקו אותה מכל המדרגות".
כלומר?
"היא נכנסה בתור אישה פגועה, בתור נפגעת עבירה, לתוך הפרקליטות והפרקליטות גירשה אותה".

 

מי זה הפרקליטות? הפרקליטות זה מבנה אבן.
"הפרקליטות בבית דפנה בתל אביב. עורכי דין, משפטניות שישבו בחדר האוכל בקומה הראשונה. אני בעצמי עליתי לשם לפני חודש, דיברתי עם (הסייעת הראשית) והיא הייתה בהלם מכך שעד עכשיו לא קיבלנו כמשפחה תמיכה משפטית".
פנינו לפרקליטות ולמשטרה. ממשטרת ישראל נמסר כי התיק הועבר לפרקליטות באוקטובר 2018, המשפחה עודכנה על כך. בינואר 2019, כשהפונה הגיע לתחנת משטרה, הוסבר לו שהתיק במלואו נמצא בפרקליטות וממתין להחלטה שלהם.
"המשפחה לא עודכנה על כך". 
 
מהפרקליטות נמסר שבשלב זה ממתינים לחוות דעת מטעם המכון הפתולוגי, שאמורה לבחון את הקשר הסיבתי בין נסיבות האירוע לבין מותו של המנוח. לאחר קבלת חוות הדעת התיק ייבחן יחד עם יתר הראיות ותתקבל ההחלטה. 
"הלוואי, אבל כרגע החשוד מסתובב חופשי. הוא לא במעצר".
 
כן, הוא לא מסכן את הציבור. זה לא סוג של נקמה וכעס שמספקים את המשפחה?
"ברור לי. לי פשוט כואב הלב".
 
נכון, אבל למה המכון הפתולוגי לא נותן עוד את חוות הדעת?
"לדעתי יש פה מחסור במשוא פנים קיצוני מאוד מטעם המשטרה והמכון הפתולוגי, מאחר והם תלויים כספית במשרד הבריאות ובממשלה. את מבינה לאן אני הולך מפה?".
 
לא, אני לא בעד קונספירציות. משפט אחד לסיום?
"אין צדק בעולם הזה, הצדק יימצא בתוכנו".