העיר רמת גן דורגה במקום הראשון במדדי איכות החיים כך מסרה היום (שלישי) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה נתונים על מדדי איכות החיים בערים הגדולות. רמת גן מובילה בהכנסות החציוניות ברוטו בעבודה למשק בית, בשביעות הרצון מהעבודה בתוחלת החיים, בשיעור הזכאות לבגרות בקרב בוגרים, ובצפיפות הדיור בה שהיא הנמוכה ביותר בערים הגדולות.
העיר רחובות, במקום השני, מובילה מבין הערים הגדולות בשביעות רצון מאזור המגורים ומהדיור והיא מהמובילות בתוחלת החיים. בראשון לציון, במקום השלישי, שביעות הרצון הגבוהה ביותר של התושבים מבין הערים הייתה מהמצב הכלכלי ומפארקים ושטחים ירוקים באזורי המגורים בעיר.  
בתל אביב יפו, שיעור התעסוקה מבין הערים הגדולות הוא הגבוה ביותר אבל שיעור המועסקים במשרה חלקית שלא מרצון הוא הנמוך ביותר. עוד עולה מהנתונים כי פתח תקווה היא מהערים המובילות באמון בממשלה ובני ברק מובילה במין הערים הגדולות בשביעות הרצון של התושבים מהחיים, באמון גבוה ממערכת הבריאות, בהערכה עצמית של בריאות טובה, במספר קטן של מקרים חדשים של סרטן ממאיר, בקרב גברים ונשים, בשיעור קטן של עודף משקל של ילדים בכיתות א' וז' ובשיעורי הצבעה גבוהים מאוד בבחירות לכנסת.

בנתניה נמצא שיעור גבוה של הערכה עצמית של בריאות טובה ומספר נמוך של מחלות סרטן ממאירות בקרב נשים. באר שבע היא העיר היחידה שבה גרות יותר נשים המועסקות בתפקידי ניהול במגזר הציבורי לעומת גברים. עם זאת, תמותת התינוקות בעיר היא הגבוהה ביותר מבין הערים הגדולות ושיעור הולכי הרגל ההרוגים בתאונות דרכים עירוניות הוא גם הגבוה ביותר. 
חיפה מובילה בשיעור בני 30 ומעלה בעלי השכלה תיכונית וגבוהה ובשיעור השימוש באינטרנט. בחולון, מספר המקרים החדשים של מחלות סרטן ממאיר בקרב נשים הוא הגבוה ביותר מבין הערים הגדולות, וגם שיעור הסובלים מרעש חיצוני הוא הגבוה ביותר. אשדוד מובילה בשביעות הרצון מפארקים ושטחים ציבוריים. אבל מספר המקרים החדשים של סרטן ממאיר בקרב גברים בעיר הוא הגבוה היותר מבין הערים הגדולות. 
מבין הערים שמספר תושביהן למעלה מ-100 אלף, ירושלים מובילה באופטימיות. היא נמצאת במקום הראשון במדד הציפיות ביחס לעתיד ומובילה בשיעור הפסולת הממוחזרת. אשקלון היא מהמובילות באמון הממשלה אבל נמצאת במקום האחרון בשביעות רצון מהעבודה. בת ים מובילה בשיעור הנמוך של תמותת תינוקות אבל תוחלת החיים של תושביה היא הנמוכה ביותר מבין הערים הגדולות. 

דירוג שביעות הרצון בערים הגדולות: 

1. רמת גן 
2. רחובות
3. ראשל"צ
4. תל אביב יפו
5. פ"ת
6. בני ברק
7. נתניה
8. ב"ש
9. חיפה
10. חולון
11. אשדוד
12. ירושלים
13. אשקלון
14. בת ים