כשבועיים וחצי לאחר סגירת תיק חקירת מותה של מזל הדדי, שבמהלכה נקבע כי לא נמצאו ראיות לפלילים, התייחס הבוקר (רביעי) בנה מושיקו לנושא, וטען כי "ברור לי שהיה כאן רצח". בראיון בתכניתה של אילה חסוןב-103FM אמר הבן כי אמו "פחדה לצאת מהבית אחרי החקירה, מנסים לצייר אותה כאישה חולת נפש". 



"מחר אני מתגייס לצה"ל ורציתי את אמא לידי, זה היה החלום הכי גדול שלה", אמר הדדי בפתח דבריו, והוסיף: "היא רצתה שאלך לקצונה, היו לה שאיפות גדולות בשבילי. היא רצתה שאגשים את עצמי".

ואתה רצית?

"בהתחלה נרתעתי אבל אחרי החפירות שלה והרצון שלה שיהיה לנו טוב הסכמתי. קרה מה שקרה חודשיים וחצי לפני הגיוס וזה די ביטל את התוכניות שלי. החיים שלנו השתנו מקצה לקצה".
 


דווקא בגלל שקרה האסון אתה צריך לחשוב על איך זה היה משמח אותה אילו היית הולך לקצונה. דווקא מהנקודה הזאת עליך לצאת לבקו"ם.
"החיים שלי כבר אחרים. עוד לא התרגלתי אליהם".
 
כשנשאל מהוא הוא מרגיש בנוגע לקביעה שאמו שמה קץ לחייה, אמר מושיקו: "כעסתי מאוד. אני מרגיש שהמשטרה נגדנו במקום לטובתנו. אני מרגיש שאני צריך להילחם נגד המשטרה וגם לחפש את הרוצח. זה הזוי. אני לא יודע למה קבעו כך, אולי כדי לכסות על הפאשלות שלהם. מנסים לצייר אותה כאישה חולת נפש שלקחה כדורים וקפצה. אלו הטעונים שהם נשענים עליהם".
 
"היא לא אישה מהסוג הזה", הוסיף בנה של מזל הדדי ז"ל. "האישה הזאת הייתה חרדתית ופחדה על החיים שלה. ברור לי שהיה כאן רצח. היא פחדה לצאת מהבית אחרי החקירה שלה. מעניין מאוד למה. אלו שצריכים לתת לנו את התשובות לא מתפקדים".
 
לאיזו יחידה אתה אמור להתגייס?
"כעת ירדתי לגיוס כלל צה"לי. לכי תדעי, אולי במהלך השירות אוכל להגשים את מה שהיא רצתה. בינתיים לא נראה לי שזה אפשרי. הבית מרגיש היום ריק, מה יקרה כשאלך גם אני?"