תינוקת בת חודשיים מצפת נפטרה היום (רביעי) לאחר שהובאה במצב אנוש לבית החולים זיו בעיר. הפעוטה נמצאה ללא דופק ונשימה במיטתה וטופלה בטיפול נמרץ ילדים, אך הצוות הרפואי נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. 



על פי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, מדי שנה מתים כ- 22 תינוקות מסיבות שונות הנכללות תחת ההגדרה "מוות בעריסה". ישנה עלייה בשכיחות המקרים בעונת החורף, כנראה בשל חימום יתר.
אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "נהוג להשתמש במושג 'מוות בעריסה' לכלל מקרי מוות פתאומי של תינוקות בשינה. חשוב להבין כי מדובר בקטגוריה רחבה של תרחישים, חלקם נובעים מסיבה רפואית מוסברת או שאינה מוסברת, וחלקם מתייחסים לתאונות בשינה שניתן היה למנוע. מחקרים מראים כי בחורף ישנה עלייה של מקרי מוות בשינה של תינוקות, כנראה בשל חימום יתר. שמירה על הנחיות לשינה בטוחה יכולה לצמצם משמעותית את הסיכון למוות פתאומי בשינה". 

במקרה אחר, אתמול בתום דיון שהתקיים בדלתיים סגורות החליט בית משפט השלום באילת להאריך בחמישה ימים את מעצרה של האם החשודה בהטבעת בנה הפעוט בן השלוש ותשעה חודשים.

בית המשפט הורה לשלוח את החשודה להסתכלות בבית חולים פסיכיאטרי בבאר שבע, ורק לאחר מכן לשוב ולדון בבית המשפט במעצרה. בשעות הבוקר נקבע מותו של הילד שעל פי החשד הוטבע באמבטיה בעיר, כך נמסר בהודעה מבית החולים סורוקה בבאר שבע. 
בבקשה להארכת המעצר ייחסה המשטרה לחשודה עבירה של רצח קטין בן משפחה. על עדותה של החשודה ועל פרטי זהותה הטיל בית המשפט צו איסור פרסום.