נסראללה: "הציונים לא בוטחים בצבא שלהם, אנחנו בטוחים בהתנגדות"

לאחר תקופת שקט ארוכה, מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, שב לנאום. נסראללה נאם במסגרת "יום זיכרון השאהידים" של הארגון, ואיים על ישראל כי ארגונו התחזק צבאית ומוכן לעימות מול ישראל. במהלך הנאום תקף נסראללה את ישראל, את ארצות הברית ואת מדינות ערב שהשתתפו בוועידת ורשה, והאשים את משתתפות הוועידה בקנוניה נגד איראן וארגונו. עוד התייחס נסראללה לדוח האלוף בריק ולדוח ועדות המשנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שהביעו ספק ביכולתו של צה"ל לנהל מלחמת יבשה, וטען כי דוחות אלה הם סימן של חולשה ישראלית.

חסן נסראללה. צילום מסך


לחצו כאן לכתבה המלאה

שר החוץ הפקיסטני: "נקדם את יחסינו עם ישראל, אם תהליך השלום יימשך"

נמשכים המגעים עם מדינות מוסלמיות נוספות בעולם, לאחד ועידת ורשה בה נכח ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "פקיסטן מעוניינת לקדם את יחסיה עם ישראל, אך זוהי שאלה של המצב המדיני באזור", כך אמר שר החוץ של פקיסטן שאח' מחמוד קורישי לשליחנו בוועידת הביטחון במינכן, גדעון קוץ.

לחץ כאן לכתבה המלאה

ח"כ שלח: "יש מגעים עם מפלגתו של גנץ, אבל לא יהיה איחוד בלי תשובות בנושאי ליבה"


ח״כ עפר שלח, יו״ר סיעת יש עתיד, אמר באירוע שבתרבות ברעננה כי יש שיחות ומגעים כולל מגעים ישירים בין יאיר לפיד לבין בני גנץ. "אנחנו באים לעניין הזה של בחינת האיחוד בידיים נקיות ובנפש חפצה ואנחנו רוצים לבחון אותו באמת וברצינות כדי לראות אם הדבר הזה באמת מביא למימוש האלטרנטיבה השלטונית. אנחנו 4 שנים אומרים שאנחנו עובדים בשביל האלטרנטיבה השלטונית במדינת ישראל. אבל השאלות סביב האיחוד זה לא רק מי יהיה מקום ראשון ומי שני - כפי שמוצג בתקשורת. איחוד זה גם שאלות מהות. הרי אנחנו רוצים לייצר בסוף מפלגת שלטון או רשימת שלטון. לרשימה הזאת צריכה להיות עמדות ברורות בנושאי ליבה", אמר שלח.

לחצו כאן לכתבה המלאה

"להגנה והתקפה": איראן מציגה צוללת ראשונה מייצור עצמי
איום בים? שר ההגנה האיראני אמיר חאתמי חשף צוללת חדשה, שעל פי דבריו היא הצוללת האיראנית הראשונה שלא מבוססת על דגמים זרים, והודיעה כי הצוללת, מדגם פאתח תיכנס לשירות מבצעי בזמן הקרוב לאחר שעברה את שלבי הניסוי. במהלך נאומו, הילל חאתמי את הצוללת החדשה, וטען כי מדובר בצוללת מתקדמת ביותר, שמסוגלת לשמש למטרות הגנה והתקפה.

הצוללת האיראנית. ללא קרדיט


לחצו כאן לכתבה המלאה

טבח באילינוי: פוטר מעבודתו, ורצח חמישה בני אדם

חמוש פתח אמש באש במתחם תעשייתי במפעל בעיר אורורה במדינת אילינוי שבארצות הברית, הרג חמישה בני אדם ופצע 6 נוספים, מהם חמישה שוטרים, לפני שנורה למוות על ידי כוחות הביטחון במקום. לפי המשטרה המקומית, היורה הוא אדם בשם גארי מרטין, בן 45, שפתח בירי לאחר שפוטר מעבודתו במפעל, בו עבד כ-15 שנים. ההרוגים הינם עובדי המפעל.

טבח באילנוי. צילום: רויטרס


לחץ כאן לכתבה המלאה

בגלל הפרת זכויות יוצרים: "באסה סבבה" הוסר למספר שעות מיוטיוב
 
שוב מסתבכת עם זכויות יוצרים. הקליפ לשיר החדש של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, "באסה סבבה", הוסר מיוטיוב עקב בעיה של זכויות יוצרים. בהודעה שפורסמה במקום שידור הקליפ נכתב: "Bassa Sababa כבר לא זמין בגלל תביעה בגין זכויות יוצרים שנשלחה על ידי Tre Native". לאחר מספר שעות בהן הקליפ, שצבר עד כה קרוב ל-7 מיליון צפיות, לא היה זמין ברשת, הוא הוחזר לאתר וכעת ניתן לצפות בו באופן חופשי. 


באסה סבבה. צילום: דניאל קמינסקי


לחץ כאן לכתבה המלאה
 
מרקל נגד טראמפ: "נסיגת ארה"ב מסוריה מהווה סכנה"
 
קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל מתחה ביקורת חריפה על מדיניותו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. הקנצלרית, שנאמה בוועידת מינכן לביטחון שנפתחה במהלך סוף השבוע, תקפה את הנשיא האמריקאי בנוגע לצעדיו הצבאיים והכלכליים. "נסיגת ארצות הברית מסוריה מהווה סכנה", אמרה מרקל.

אנגלה מרקל. צילום: רויטרס

סגן הנשיא פנס לאחר ביקור באושוויץ: "איראן משתמשת באותה שנאה כמו הנאצים"
 
סגן הנשיא האמריקאי מייק פנס התייחס לביקור שערך במחנה ההשמדה אושוויץ מוקדם יותר, לאחר יומיים של ביקור בפולין במסגרת ועידת ורשה, שעסקה במזרח התיכון ובאיראן בפרט. בתדרוך לעיתונאים שערך במטוסו לקראת המראה לארצות הברית, השווה פנס את הרפובליקה האסלאמית לנאצים, ואמר כי ביקורו באושוויץ רק חיזק את מנחישותו להילחם בה.

פנס באושוויץ. צילום: רויטרס

לחץ כאן לכתבה המלאה

שבת סוערת ברחבי הארץ: גשם בצפון ובמרכז, אתר החרמון סגור למבקרים
 
שבת סוערת ברחבי הארץ: גשם מדי פעם מלווה בסופות רעמים יחידות יוסיף לרדת בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. בחרמון ירד שלג. בבקעת הירדן וצפון ים המלח חשש קל משיטפונות. היה קר מהרגיל לעונה. בשל השלג אתמול והיום, אתר החרמון נסגר למבקרים.