בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרם של בעל ואישה, קרובי משפחתם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, שגופותיהם נמצאו לפני כחודש בדירתם לאחר שנרצחו בדקירות סכין. שושנה נוטריקה, אחותו של יהודה כדורי, זעמה על מעצרם של הזוג בריאיון היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM.

"אני מאוד כועסת שכל הצילומים שלהם כבר מפורסמים בכל הרשתות, בעיתונים, בכל מקום, והמשטרה אומרת שזה חסוי. כולם כבר יודעים", אמרה נוטריקה.

אז המשטרה טועה?

"המשטרה לא הולכת בכיוון הנכון, זה נהיה משפט שדה. תפקיד המשטרה לחקור, אבל לא בצורה כזאת. אם הם לא אמרו אותו דבר, בשביל זה צריך לעצור? יש חמישה ילדים קטנים בבית. מה שתגיד לי לא נראה לי. לא היו סכסוכים. אחי תמך בהם, הכלות שלו עבדו אצלו בעסק, זה לא מתקבל על הדעת שהם ירצחו אותו. לא מתקבל על הדעת. אנחנו לא יודעים את האמת, אבל זאת לא צורה להפיל ולפרסם לפני שהם החליטו שזה הם". 

 
צריכים לבדוק את זה עד הסוף, לא? 
"אני רוצה שיסגרו את הפינות, אבל לא בצורה הזאת. אם זה חסוי, למה הם נתנו שיצלמו אותם כתבים. זה פוגע מאוד".
 
יש חילוקי דעות?
"כולם במשפחה בדעה אחת שהם לא עשו את זה. משוכנעת במאה אחוז. גם אם יראו לי תמונות אני לא אאמין. הם לא ילדים כאלה. הם אהבו את ההורים שלהם, זה לא נראה ככה בכלל. אני לא מקובעת. אני מאמינה בילדים במאת האחוזים. קשה לי להאמין שהם עשו את זה. אני לא קולטת. אף אחד לא דיבר איתנו מהמשטרה ולא עדכן אותנו, רק מהרשתות".

המשטרה מייחסת לאחד החשודים עבירות של מעורבות ברצח, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה. לחשודה נוספת מייחסת המשטרה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה. שני קרובי משפחה שנחקרו גם הם במשטרה בחשד למעורבות בפרשה שוחררו בתנאים מגבילים, ונדמה כי המשטרה סבורה כי מקורבים לבני הזוג עומדים מאחורי המעשה שהמניע שלו לא ברור עדיין.