צעירה בת 21 נהרגה הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 92 סמוך לקיבוץ עין-גב ארעה. חובשים ופרמדיקים של  מד"א קבעו את מותה של הצעירה והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שבעה מנוסעי האוטובוס במצב קל. הסיבה לתאונה עדיין לא ברורה וקטע הכביש חסום לתנועה עקב התאונה ושוטרים מכווינים את התנועה במקום. בוחני תאונות דרכים בדרכם לזירת התאונה.
 
תאונת הדרכים הקשה בכביש 92
בתוך כך, ארבעה בני אדם נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב ברחוב חורב פינת דרך פיק"א בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים רמב"ם וכרמל את הפצועים, בהם צעירה כבת 24 במצב קשה עם חבלות בראש ובאגן, צעיר כבן 22 במצב בינוני עם חבלת ראש שפונו לרמב"ם, צעירה כבת 25 במצב בינוני עם פציעה באגן ופצוע קל פונו לבית חולים כרמל. 
באירוע נוסף , נער בן 16 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב רוטשילד פינת ז'בוטינסקי בפתח תקווה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון עם חבלות בראש ובגפיים. 

בנוסף, הולך רגל כבן 52 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב בכביש 444, סמוך למחלף אייל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "בילינסון" עם חבלות בראש ובגפיים.