לאחר למעלה משנתיים של דיונים, דחה היום (ראשון) בית המשפט באופן סופי את עתירתו של מועדון החשפנות הוותיק, "הפוסיקט", להמשיך ולפעול כרגיל. המשטרה, אשר כבר הגישה הוכחות בעבר כי במקום מתקיימת פעילות מינית, ביקשה מבית המשפט לפסול את העתירה על הסף, כיוון שמדובר ב"חוסר תום לב".



באוקטובר 2016 קיימה המשטרה פעילות סמויה במועדון, במסגרתה עלה חשד לפעילות פלילית ובכלל זה העסקת תיירות ללא אישור עבודה וחלקן שוהות בלתי חוקיות, תנאי העסקה פוגעניים, המצאות חדרים פרטיים המאפשרים עירום מלא של חשפניות, פורקן מיני מלא של הלקוח ונגיעות בין החשפניות ללקוחות, סחר ושימוש בסמים ועוד.

בעקבות שימוע שנערך למנהלי המועדון טרם הוצאת צו סגירה, הוסכם שמנהלי המועדון יהרסו את החדרים הפרטיים על מנת למנוע המשך ביצוע העבירות הפליליות ובתמורה לא יוצא צו סגירה, וכך אמנם היה. 
בנובמבר 2018 הודיעה המשטרה למנהלי המועדון כי ע"פ חומר הראיות שבידה עדיין מתבצעת במועדון פעילות בלתי חוקית ועל כן החליטה רשות הרישוי שלא להיעתר לבקשה לקבלת רישיון עסק למועדון. מנהלי המועדון הגישו את העתירה כנגד החלטת המשטרה לסרב לבקשת הרישיון. המשטרה טענה כי יש לסלק את העתירה על הסף בשל חוסר תום לב, העדר ניקיון כפיים ועשיית דין עצמי, משום שהעותרים ממשיכים להפעיל את המועדון ללא רישיון עסק.

פרקליטות מחוז תל אביב טענה כי "תופעת ניצול אנשים בזנות היא תופעה שיש למגר ולאכוף, והיא פועלת לעשות כן באמצעים העומדים לרשותה. אמנם זנות אינה עבירה על החוק אך משיקולי מדיניות, מאבק בניצול ועבירות נלוות לזנות, לרבות ניהול מקום לשם זנות כחלק מכסות של בית עסק לגיטימי, הוא חלק מהמלחמה הכוללת של המשיבה בסחר בבני אדם". 

בית המשפט קבע כי "אין ספק כי מופעי חשפנות אינם אסורים בדין הישראלי בכלל, ובעיר תל אביב בפרט. עם זאת, קיימת מגמת חקיקה האוסרת החפצה, ביזוי והשפלה, ובענייננו הדברים מקבלים משנה תוקף לאור הנחיית הפרקליטות בעניין פרשנות הגדרת המונח 'זנות' ככוללת בתוכה את ריקוד ה"לאפ דאנס". ריקוד המערב בין הלקוחות לעובדות והוא נועד לספק סיפוק מיני את הלקוחות.