גם אתם נתקעתם בפקק בלתי נסבל היום (שלישי) בבוקר בנתיבי איילון? זאת הייתה הסיבה - אווזים ואפרוחים התהלכו על נתיבי איילון לכיוון דרום באזור מחלף ההלכה, כאשר האווזים הבוגרים חגו באוויר וחיפשו את גוזליהם. ניידת משטרה שקיבלה דיווח אודות הדבר הגיעה למקום והחלו בפעולות ראשוניות לעצירת התנועה הסואנת. 



האפרוחים בניידת. צילום: דוברות המשטרה

לאחר מכן, בסיוע אזרחים החל השוטר לאתר את האווזים והאפרוחים שהתהלכו על הכביש, ותוך זמן קצר שני האפרוחים אותרו, כאשר שני אווזים נוספים המשיכו לחוג מעל הנתיבים. בסיוע אזרחים החל השוטר לאתר את האווזים והאפרוחים שהתהלכו על הכביש ותוך זמן קצר שני האפרוחים אותרו כאשר 2 אווזים נוספים המשיכו לחוג מעל הנתיבים. האפרוחים הוכנסו לניידת כדי להעבירם למקום מבטחים. 

"ההתרגשות והפרגון של הנהגים שהיו במקום פשוט מילאו אותי בתחושה כל כך טובה של סיפוק שגרמה לי להבין שביצעתי את המוטל עליי בסיוע של אזרחים שעשו מעשה טוב", אמר השוטר שטיפל באירוע.

עם הכנסתם לניידת המשטרה נלקחו האפרוחים לנחל בפארק הירקון, ובהגיעם לנחל הורדו האפרוחים כשהם בריאים ושלמים לעבר הנחל כשלפתע משום מקום הגיח אווז מהשמיים וחבר אליהם בצורה מרגשת. בדיווחו של השוטר במערכת הקשר המשטרתית סיכם: "האווזים הורדו, האימא ראתה אותם מרחוק התקרבה אליהם, המשפחה התאחדה".