תאונת דרכים קשה בבירה: במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) נפצע באורח אנוש רוכב אופנוע בתאונה במנהרת צה"ל שבעיר ירושלים. לאחר שקיבל טיפול רפואי במקום, הוא פונה לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותו. רק אתמול נהרגו שני בני אדם נוספים רכובים על כלי תחבורה דו-גלגליים, אחד מהם רכב על אופניים סמוך למחלף הקוממיות בכביש 20 והשני נפגע ממשאית ברחוב עתיר ידע בכפר סבא בזמן שרכב על אופנוע.



יחיאל שטרן, נהג האמבולנס של איחוד הצלה, דיווח מהזירה: "יחד עם חובשים, ביצענו החייאה על צעיר שרכב על האופנוע ונפצע באורח אנוש. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".



לאחר התאונה, הגיעו למנהרת צה"ל בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, ופתחו בחקירה לבירור נסיבותיה. זהו ההרוג ה-58 מתחילת השנת בתאונות הדרכים, לעומת 65 בתקופה המקבילה אשתקד.

תאונת דרכים במנהרת צה"ל בירושלים. צילום: איחוד הצלה


כאמור, אתמול נהרג רוכב אופנוע נוסף, כבן 30, לאחר שנפגע ממשאית ברחוב עתיר ידע בכפר סבא. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. 

במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי, נהרג אדם נוסף, כבן 30, לאחר שרכב פרטי פגע באופניים החשמליים עליהם רכב בכביש 20 סמוך למחלף קוממיות בחולון. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו ופינו גבר נוסף כבן 30 שהיה אף הוא על האופניים החשמליים, לבית חולים איכילוב כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.