"מה עם החלק של המשרפות": ג'ודי שלום ניר מוזס, הגיבה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה לסערה התקשורתית האחרונה סביב הדוגמנית רותם סלע, שפרסמה פוסט פוליטי אמש, וטענה כי ישראל היא "מדינת כל אזרחיה". ראש הממשלה כזכור, בנימין נתניהו, הגיב בין שאר הזועמים לפוסט של סלע וחידד כי ישראל היא מדינתה של היהודים. מוזס פרסמה בפוסט ביקורת נוקבת כלפי דברי ראש הממשלה, וציינה בתחילת דבריה כי "אני ימנית הרבה יותר מביבי". 



"אני לא הייתי מוכנה שתושבים ישראלים יחיו במיקלטים, הייתי מפציצה את מי שיורה עליהם באגרסיביות", כתבה ניר מוזס. "לא הייתי מעבירה כל חודש 15 מיליון ש"ח לחמאס ולא משחררת רוצחים בעסקאות. אני גם יודעת שמדינת ישראל היא קודם כל של העם היהודי. אבל לא מבינה את הצורך הזה שלו לסכסך, לפלג, להסית נגד 2 מליון אנשים שגם אם אנחנו לא מתים על זה, הם ימשיכו לגור כאן לצידנו".



"במקום לחנוק אותם מאהבה, הוא גורם להם לשנוא אותנו. במה זה טוב? למה זה תורם??", המשיכה העיתונאית, "צודק מאוד הביבי, מציעה שנעלה את התושבים הערבים על רכבות וניפטר מהם. 2 מליון בני אדם".



בהמשך הפוסט מחריפה ניר מוזס את דבריה וטוענת כי "לפי הביבי זו לא המדינה שלהם. מה אנחנו צריכים אותם? אז מה אם נולדו כאן? גם היהודים נולדו בגרמניה. נלאים את רכושם, אנו יודעים היטב לעשות את זה, עברנו על בשרינו. אז ב-1945 זוכרים? מה עם החלק של המשרפות?" 



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‏אני ימנית הרבה יותר מביבי. אני לא הייתי מוכנה שתושבים ישראלים יחיו במיקלטים, הייתי מפציצה את מי שיורה עליהם באגרסיביות. לא הייתי מעבירה כל חודש 15 מ שח לי אמאס ולא משחררת רוצחים בעיסקות.אני גם יודעת שמדינת ישראל היא קודם כל של העם היהודי. אבל לא מבינה את הצורך הזה שלו לסכסך, לפלג, להסית נגד 2 מליון אנשים שגם אם אנחנו לא מתים על זה, הם ימשיכו לגור כאן לצידנו. במקום לחנוק אותם מאהבה , הוא גורם להם לשנוא אותנו . במה זה טוב? למה זה תורם?? צודק מאוד הביבי,מציעה שנעלה את התושבים הערבים על רכבות וניפטר מהם.2 מליון בני אדם.לפי הביבי זו לא המדינה שלהם.מה אנחנו צריכים אותם?אז מה אם נולדו כאן?גם היהודים נולדו בגרמניה.נלאים את רכושם, אנו יודעים היטב לעשות את זה,עברנו על בשרינו.אז ב1945 זוכרים? מה עם החלק של המישרפות?

A post shared by Judy Mozes (@judymozes) on