אחרי מעצרם של בכירי "טלגראס" לא מעט לקוחות נותרו מאוכזבים. הנוחות והאמינות של האפליקציה הקלו מאוד את  חייהם של צרכני הקנאביס שאין בידם אישור לשימוש רפואי. אולם, להערכתם, הפשיטה המשטרתית לא תפגע ממש בשוק מכירת הסמים דרך הרשת. "טלגראס פועל בכל רחבי הארץ וגם בעולם", מסביר הצרכן שגב ישראל אפריאט (34) מנהריה, "באמצעות אפליקציית טלגרם, שבה ההודעות מוצפנות, נכנסים לערוצים שמחולקים לפי אזורים בארץ, ושם רואים פרסומים של סוחרים,שעולים 24/7".
 
אפריאט מוסיף: "הפרסומים כוללים מידע כמו סוג החומר, תיאור שלו, צילומים, האם הסוחר עושה משלוחים והמחיר. ממש קטלוג. הסוחרים עוברים סינון של ההנהלה ומדורגים על ידי הגולשים. כשאני פונה לסוחר, הוא בודק אותי. אני צריך להעביר לו צילום תעודת זהות, את פרטי הפייסבוק שלי וגם צילומי סלפי בפוזות מסוימות שהוא מבקש, כדי שיראה שהתמונות עדכניות. אחרי שסוגרים עסקה, קובעים נקודת מפגש, ובה אני לוקח את הסם המסוכן והמפלצתי הזה וחוזר שמח לביתי".
 
על פי אפריאט, היתרון הגדול של טלגראס הוא בזמינות. "אני נעזר באפליקציה כי לא קיבלתי אישור על היותי פוסט־טראומטי. הטלגראס תרם גם לתחרות בשוק. אם פעם המחירים היו נעים בין 100 ל־150 שקל לגרם, היום זה 60־80 שקל. ריבוי הסוחרים הביא לכך שלאחרונה המשלוחים חינם. אם יש סוחר שעוקץ צרכנים, ההנהלה מטפלת בו".
 

ע' (28) מרמת גן משתמש בטלגראס מאז שהוקם. "האספקה מאוד מהירה, בהשוואה לימי קדם שבהם היה צריך לנסוע למקומות רחוקים. בהתחלה זה היה מפוקפק, אבל היום זה כמו כל חנות אונליין רגילה. המחירים ירדו ויש מבצעים, ממש משתלם. מעבר לזה שמדובר בספקים שמוכרים גראס, זאת רשת חברתית וסוג של משפחה. מתייעצים, שואלים שאלות, מקדמים את נושא הלגליזציה". 
 
ע' מודה כי הוא ידע שנמכרים סמים אחרים מלבד גראס. "מכרו חשיש, אקסטזי ו־MDMA. לא מכרו הרואין, לא קוק ולא קריסטל מת'. ההנהלה אוסרת על כך בתקנון". 
 
שניהם מסכימים כי גל המעצרים האחרון ומלחמתה של המשטרה בסחר מקוון בסמים לא ישנו דבר. "משתמשים ותיקים ימשיכו להיות בקשר עם הסוחרים מטלגראס", מציין ע', ואפריאט מוסיף: "המשטרה לא מבינה שלטלגראס כבר יש מתחרים. אי אפשר להפסיק את זה".