דליה בר ששת, האישה הראשונה שהכניעה את הרווק הכי המבוקש של שנות ה-80, דודו טופז ז"ל, נפטרה הלילה לאחר מחלה קצרה. בר ששת היתה זאת שהצליחה לכבוש את טופז לאחר שנשים נפלו על צווארו, ואף גרמה לו לחזר אחריה בעקשנות שהסתיימה בחתונה ובן משותף , עומר.



עומר בן ה-27, נאלץ לעבור בפעם השנייה בחייו הקצרים פרידה מהורה, הפעם מאמו המגוננת, שהיתה הדבר היציב המשמעותי בחייו לאחר שאביו דודו טופז נטל את חייו בתא מעצר במהלך מעצרו לאחר שפגע במספר אנשים בתעשיית הטלוויזיה שאותם האשים בדעיכת הקריירה שלו.



דליה בר ששת הייתה אשת מכירות מבת ים כשפגשה לראשונה במסיבה בתל אביב את דודו טופז. הוא נדלק עליה, ביקש שיקראו לה לחדר בו שהה, סגר את הדלת ואמר לה שמצאה חן בעיניו. היא ניסתה לנפנף אותו ואמרה לו שהוא לא רציני ואף המציאה שיש לה חבר. טופז התעקש, ולבסוף היא נעתרה לו.



למרות שהיו בזוגיות, במשך תקופה ארוכה הם גרו בדירות נפרדות ורק חודשיים לפני החתונה היא עברה לדירתו והוא נתן לה יד חופשית לשפצה.ב-1990, כשהיא בת 29 ודודו בן 44 הם נישאו במסיבה גדולה ב"חמאם". כעבור שנה וחודשיים כבר נשמעו זמירות אחרות. הם החליטו להיפרד וכבר ערכו חלוקת רכוש אך חזרו בהם, אך בסופו של דבר זה קרה כעבור שלוש שנים, כשהם הורים לבן, עומר.



מרמת אביב ג' היא עברה לכפר שמריהו, ובמהלך השנים עסקה ביחסי ציבור והוציאה קלטות לילדים שזכו להצלחה. היא לא נישאה שוב והרומן היותר מפורסם שלה הוא עם איש העסקים אריה גנגר. במשך תקופה הם התגוררו עם בנה עומר בארצות הברית, חזרו לארץ נפרדו, חזרו ובסופו של דבר נפרדו סופית.


לפני מספר ימים סיפרו חבריה היא לקתה במפרצת, איבדה את הכרתה והיום בבוקר נפטרה.



חברתה, גילת אביב , כתבה הבוקר "כמה עצוב. כמה כואב חברתי האהובה שותפה שלי שהפכה לאחות דליה בר שישת הלכה לעולמה. היום לא נתפס. לא יאומן. תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים. תמיד תהיי בליבי, לעולמי עולמים. לכל מי שהכיר אותה, ההלוויה תתקיים היום. אזכור אותך עם החיוך הגדול עם השמחה. אזכור אותך עם האהבה הגדולה שהפצת. יהי זכרך ברוך תמיד תהיי בלבי". ההלוויה תתקיים היום בשעה 18:30. תחילה יתכנסו הבאים בבית העם בגבעת ח"ן, ולאחר מכן יימשך מסע ההלוויה בבית העלמין במושב.


דודו טופז ודליה ברששת ביום חתונתם. צילום: יוסי אלוני