איש העסקים, רוני מאנה, ובנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מנהלים התכתשות חריפה ברשתות החברתיות מאז אמש, בעקבות ראיון שנתן מאנה בתכניתם של אופירה וברקוביץ'. בעקבות הראיון, בו תקף מאנה את בני הזוג נתניהו, איים יאיר כי יתבע את איש העסקים על הוצאת דיבה, ומנגד, מאנה איים היום (שבת) על משפחת נתניהו בתביעה משל עצמו. 



"אני מחכה בקוצר רוח לתביעה, כי התביעה שלי תהיה על מיליונים. מזל ששמרתי את כל החשבוניות", כתב מאנה בתגובתו. "וגם נתבע על התעללות בנהגים שלי. על שתי מכוניות מרצדס שהלכו פייפן. וגם על דברים פליליים שהם עשו. אני לא יוצא לקרב בלי שאני מוכן. ונביא 200 עדים כל מי שעבד איתם יהיה מעניין". 

מאנה הגיב כאמור לציוץ שפרסם נתניהו, בו טען כי "העלוקה העלובה רוני מאנה חי על הדם של משפחתי כבר 20 שנה. היום זה נגמר. בעקבות שקריו החולניים בתוכנית האשפתות של אופירה אסייג, תוגש לו בקרוב תביעת דיבה. רוני, מציע לך לקחת את ההלוואה מהאח מוישה כבר עכשיו". 

רוני מאנה ויאיר נתניהו בטוויטר. צילום מסך


רוני מאנה ויאיר נתניהו בטוויטר. צילום מסך




הכל התחיל אמש בראיון של מאנה שבמהלכו תקף את בני הזוג נתניהו, כינה אותם "קמצנים ברמות חולניות עם 50 מיליון שקל בבנק", ואף טען כי נתן אשל ושרה נתניהו תפרו לו תיק במס הכנסה. "הם חבורה של חוצפנים ואנשים רעים. הציבור צריך לדעת מי זו משפחת נתניהו, ואת כל האנשים ששרה התעללה בהם", אמר מאנה.

כאשר נשאל האם הוא חושש מתביעת דיבה בעקבות דבריו, ענה: "הלוואי ויתבעו אותי. הם יודעים שהם לא יכולים לתבוע אותי. יש לי הרבה דברים שאני מחזיק ואני עוד לא אומר אותם. הם לא יתבעו אותי". בהמשך, כאשר נשאל האם ביבי נתניהו הוא עבריין לדעתו, השיב: "כל מי שבא איתו במגע נהיה עבריין", וכן צוטט את שרה נתניהו, כאשר באחת השיחות איתה היא אמרה לו לטענתו: "כל המרוקאיות יכולות להיות רק מנקות או פועלות". 
  
 


בסיום התכנית שודרו תגובותיהם של משפחת נתניהו. מטעם נתניהו נמסר: "חוץ מ'ערב טוב' הכל שקרים. מהרגע שהזוג נתניהו ניתק את הקשר עם רוני מאנה, הוא החליף את הסמסים המתחנפים ששלח להם במשך שנים לרצף בלתי פוסק של השמצות שקריות במטרה לקושש זמן מסך מהתקשורת, שתמיד שמחה לתת במה למשמיצי נתניהו. רוני, get a life". 

תגובת נתן אשל: "אני לא מתחשב בדברים. רוני היה גדול החנפנים, ואני מתבייש שהכרתי אותו עד שהוא נזרק".