משחק המחבואים של חמישה ילדים סמוך לבית ספר ברחוב סביון שבשכונת עין גנים בפתח תקווה הסתיים בתקיפה של אחת הילדות, אלינה צבטקוב בת ה־7.5 על ידי שני כלבי אמסטף מעורבים, שלא נענו לקריאותיה של בעליהם.



גיורא לוי, קב"ט בעירייה ששמע את זעקותיה של צבטקוב, נחלץ לעזרתה וניסה להרחיק את הכלבים באמצעות קרש שנופף לעברם. אולם אחד מהם זינק לעברו, הפיל אותו אל הקרקע ונשך אותו עד לעומק של כסנטימטר בזרועו.



"ראיתי כבר תרחיש שהילדה הזאת מסיימת את חייה בתוך הלוע של הכלבים האלה. זה היה מלחיץ לשמוע את הזעקות שלה. הם היו ממש בטירוף", שחזר גיורא לוי. "ראיתי את הכלבים הגדולים האלה מזנקים לעברה של הילדה ואת בעלת הכלבים מנסה להניסם ומגוננת על הילדה. היא ניסתה למנוע מהם לפגוע בה אבל לא הצליחה. גם כשרכנה מעליה וגוננה בגופה, הכלבים המשיכו לנשוך את הילדה בכל מיני מקומות בגוף. רצתי לעברן והתחלתי לעשות סימנים של הכאה עם הקרש, והכלבים לא ויתרו, הם תקפו אותי, הפילו אותי לקרקע ונשכו אותי ביד". הוא המשיך וסיפר: "אני לא מבין למה לא יריתי בהם, אבל הצלחתי בסופו של דבר להניס אותם מהילדה והיא נמסרה לאביה שהגיע למקום".



לוי פנה לטיפול בבית החולים בילינסון ושם אובחנו סימני נשיכה על זרועו. צבטקוב טופלה במרכז שניידר לילדים ושהתה שם עד לשעות הלילה בשל סימני נשיכה רבים שהיו על גופה.



"יש לה נשיכות ביד, בישבן, בפנים, בגב, בירך, ברגליים, אבל עכשיו היא במצב יחסית בסדר. פניתי לשירות הווטרינרי והגשתי תלונה במשטרה" מסר לוי.


טטיאנה צבטקוב, אמה של אלינה, פנתה עם בתה למשטרה והגישה תלונה. ביציאה מהתחנה סיפרה ל"המקומון פתח תקווה" על מה שחוותה בתה. "הבת שלי שיחקה עם חברים ולפתע הפתיעו אותה שני כלבים משוחררים שהחלו לרוץ לעבר הילדים. כל שאר החברים שלה הספיקו לברוח ואלינה נלחצה והכלבים תקפו אותה והחלו לנשוך אותה בכל מקום כמעט בגוף. הרבה הרבה נשיכות בידיים. בעלת הכלבים גוננה עליה בגופה, נפלה עליה ופשוט הגנה עליה, אבל אני כועסת שהרשתה לעצמה להסתובב עם כלבים כאלה ברחוב ללא מחסום וללא רצועה. היא לא הצליחה להשתלט עליהם והם תקפו גם אותה".



אמה של בעלת הכלבים אמרה: "הכלבים הם כל עולמה של בתי. היא יורדת איתם באופן קבוע לאותו מקום, ולצערה הילדה פתאום חלפה במקום. הכלבים התחילו לשחק איתה והילדה נלחצה. הבת שלי גוננה עליה בגופה ורכנה עליה כדי שלא תיפגע ופתאום הגיע הבחור שהחליט לבלום את הכלבים עם מכות באמצעות קרש. הוא גרם לכלבים להיות תוקפניים יותר".