משלוח מנות? המשטרה עצרה על חם את גנבת כשהיא מחופשת, ולא כדי לחגוג את חג התחפושות. חקירה שהתנהלה סביב מספר חשודים בסדרת גניבות תיקים ושימוש בכרטיסי אשראי גנובים הובילה למעצרם ערב חג הפורים.
בתקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות מאזרחים על גניבת תיקים בעת ששהו בקניונים, מרכולים ובתי עסק שונים בתל אביב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ. בחלק מהמקרים, נעשה גם שימוש בכרטיסי האשראי שנגנבו לרכישת מוצרים ומשיכת כספים בשווי עשרות אלפי שקלים.

בעקבות תלונות אלו, נפתחה במרחב ירקון של משטרת ישראל חקירה מקיפה, שכללה שימוש באמצעים גלויים וסמויים במטרה להביא לגילוי מבצעי העבירות. כבר בשלבי החקירה הראשוניים, התברר כי קיימים מאפיינים דומים בכל האירועים ומכאן עלה החשד כי מדובר באותה חשודה שביצעה את סדרת הגניבות כשהיא מחופשת. 

הכסף וכרטיסי האשראי שנגנבו. צילום: דוברות המשטרה

 

אתמול, הצליח צוות החקירה המיוחד של המשטרה, שהוקם לטובת החקירה, לאתר את החשודה ולעצור אותה "על חם" לאחר שגנבה תיק בקניון במרכז הארץ והצליחה למשוך באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים אלפי שקלים. ביחד איתה נעצר חשוד נוסף שעל פי החשד סייע לה בביצוע העבירות. מעצרם של שני החשודים, בת 56 מירושלים, ובן 34 מנתניה, הוארך היום בבית משפט השלום עד לתאריך 25.3.19.