סוף טוב הכל כמעט טוב: קצין משטרה שיצא עם ניידת מכיוון ביתו למקום עבודתו, באחת מתחנות המשטרה במחוז חוף, חנה את רכבו תוך שהוא שוכח, ככל הנראה, שבנו הפעוט נותר ברכב. עובר אורח שהגיע למקום הגיש תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה נגד השוטר, ותבחן כיצד לפעול נגדו.


הסיפור החל בשעות הבוקר (חמישי), אז יצא הקצין מביתו לכיוון תחנת המשטרה. כשהגיע לאחת התחנות במחוז חוף, הוא החנה את הניידת כהרגלו, ושכח בתוכה את בנו הפעוט. שוטרים מהתחנה, שיצאו מהניידת לפעילות, לא הבחינו אף הם כי במושב האחורי הושאר הפעוט. 

במסגרת אותה פעילות עצרו השוטרים למשך כ-20 דקות באחת החנויות בעיר באותו המחוז, ועובר אורח שחלף במקום הבחין בפעוט שהושאר בתוך הניידת הנעולה כשהוא מבוהל ומותש, ככל הנראה לאחר שהתעורר משנתו. בעודו מתלבט אם לנפץ את שמשת חלון הרכב, החליט עובר האורח לבדוק אם השוטרים נמצאים בקרבת מקום. בסופו של דבר הוא איתר אותם בחנות, וכשקרא לעברם, הם נדהמו לגלות שבניידת נמצא בנו של הקצין.

עובר האורח הגיש תלונה במשטרה, שפתחה, כאמור, בחקירת המקרה. קצין המשטרה, שקיבל הודעה על הימצאותו של בנו נותר המום, מבוהל ומבואס. נציין כי את הסיפור המוזר הזה חשפה הבוקר העיתונאית הדס שטייף, שגם ידעה לספר כי הפעוט הושב לאביו כשהוא תשוש, אולם לא נשקפת סכנת לחייו.