לאחר שאמש דווח כי בפרקליטות שוקלים לפתוח בחקירה בפרשת מניות הפלדה של נתניהו, בחברת "החדשות" דווח הערב (חמישי) כי על פי נתונים המסתמכים על דיווח של עורך הדין דוד שמרון לרשויות בישראל, דיווח שניתן בשמו של בנימין נתניהו בסמוך לכניסתו לתפקיד ראש הממשלה, הוא רכש בשנת 2007 אחוז ושבע עשיריות בחברה בשם NMDM  - שם שמורכב ככל הנראה מראשי תיבות של נתן מיליקובסי, בן דודו, שגם מחזיק ביתר מניות החברה.
בדיווח צוין כי עד היום פורסם שנתניהו מכר את המניות הללו לבן דודו כעבור שלוש שנים, בסכום של 4.3 מיליון דולר, וכעת מתגלה באיזה סכום הוא רכש אותן, הסכום הוא 600,000 דולר, משמע נתניהו עשה כאן עסקה יוצאת דופן – הוא מכר בתוך שלוש שנים את המניות במחיר של פי שבעה ממחיר הקניה, בשקלים נתניהו הרוויח מהעסקה 3.7 מיליון דולר - 13.2 מיליון שקלים, רווח מרשים מאד, בעיקר לאור דיווחים על כך שביצועי אותה חברה צללו באותן שנים.

מקורבי נתניהו מסרו בתגובה: "נתניהו רכש את המניות במחיר השוק ולא קיבל שום טובה או הנחה".

כזכור, השותפות בין נתניהו לבן דודו, נתן מיליקובסקי נחשפה עם סירוב ועדת ההיתרים לאפשר לראש הממשלה לקבל תרומה למימון ההגנה המשפטית. נתניהו ובן דודו החזיקו במניות של חברת "סידריפט", שהיתה ספק של חברת "גרפטק", שהיתה ספקית של תאגיד תיסנקרופ. על פי הטענות, כשמכר את המניות, הוא הרוויח 16 מיליון שקלים.