גילויים חדשים בפרשת רצח תאיר ראדה: חדשות 13 פרסמו הערב (שישי) את הדברים שמצאה המשטרה במחשבו האישי של רומן זדורוב לאחר מעצרו בשנת 2006. יש לציין, כי הדברים הובאו לפרסום ע"י דוח חדש של חברת שחזור המידע "טיק-טק" - אותו שכרה ההגנה של זדורוב במשפט.



כך, באשר לטענת חוקרי המשטרה לפיה זדורוב חיפש במחשבו את המילה "סנאף", עולה כי המילה הייתה בתוך קליפ מוזיקה של להקת "פוליס-סקס", וזדורוב חיפש אחר מוזיקה של הלהקה לצד להקות אחרות וזמרים אחרים. 


 

עוד עולה, כי החומרים הפדופילים שנמצאו על מחשבו של זדורוב לטענת חוקרי המשטרה – הורדו על ידי משתמש בשם "דומיניק", בשנת 2005, שנה לפני שזדורוב פתח את המשתמש "רומא". ההערכה של החברה היא שמדובר במחשב "יד שניה" – שהפך למחשבו של זדורוב, רק כאשר נפתח היוזר "רומא" . 
באשר לטענה שזדורוב קרא מאמרים אלימים אודות תקיפה באמצעות סכינים ועוד, שחזור החיפושים במחשב מצביע על כך שזדורוב חיפש את המילה מוטורולה, דגם של טלפון שהיה ברשותו באותה תקופה. המאמר המדובר היה בתוך פורום מסוים, שהמחבר שלו – השתמש בכינוי מוטורולה, וכך ככל הנראה נחשף אליו זדורוב. לאחר דקה וחצי זדורוב יצא משם, ועל פי הדוח, "אין סיכוי שקרא את המאמר".

כזכור, ההגנה של רומן זדורוב במשפט טוענת כי החקירה שבוצעה על ידי המשטרה, ומאוחר יותר הטיפול בתיק ע"י הפרקליטות, היה רשלני. לטענתם, ההודאה נסחטה ממנו באופן לא חוקי, ובהמשך הפרקליטות אף העלימה ראיות שהיו יכולות לזכותו. בפרקליטות ובמשטרה, מנגד, עומדים על אשמתו של זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה בשלוש ערכאות שונות.