בעוד כמה שבועות אמורים להתחדש הדיונים בעניינה של שירה רבן, עובדת מעון רה"מ שפוטרה מתפקיד ותבעה את אשת ראש הממשלה על העסקה פוגענית לכאורה. הערב (רביעי) נחשפו בערוץ 13 תכתובות בין רבן לבין עובדת אחרת, במעון כמה ימים לאחר פיטוריה, שמהווים ראיה מרכזית בתביעה של רבן נגד הגברת נתניהו. 


נ' היא עובדת במעון ראש הממשלה שמועסקת כמו רבן בקומה השנייה במעון. על פי כתבה התביעה שהוגש, נ' הייתה עדה להתעללות לכאורה שעברה רבן ואף עברה בעצמה לכאורה חוויות קשות ולא פשוטות מצד אשת ראש הממשלה.
 
התכתובת הראשונה היא מ-2 באוקטובר 2017, יום לאחר עזיבת שירה רבן את המעון. 

נ', העובדת הנוספת במעון: "היא (שרה) בשיחה עם רבקה (פאלוך, יועצת רה"מ) עלייך עכשיו. אני הייתי למטה, שמעתי שהשיחה עלייך שהיא (שרה)  פוחדת  שלא תדברי ותספרי מה עברת. היא מתה מפחד ממך.
רבן: "יש לה על מה לפחד".


"עדה שלך להשפלה ולהתעללות"
 
התכתובת הבאה בין השתיים נערכת שבעה ימים לאחר עזיבת רבן את המעון, ב-8 באוקטובר 2017. 
נ': ."היה לי פיצוץ איתה (שרה) עכשיו אין דרך חזרה. היא (שרה) אמרה שאני שכחתי כיפה של אבנר בכיס היא אומרת שהיא לא רוצה ש"תגעי לו בדברים", "לא רוצה שתיכנסי לו לחדר", כאילו אני איזו כלבה ברחוב. היא התחילה להשתולל עם הידיים. אמרה לי "אנחנו נבחן למה שירה הלכה". אמרתי לה "בגללך היא יצאה..." וחיכיתי שכבר תגיע מישהי לפה בגלל שרה"מ כעס שעוד אחת עזבה, היא (שרה) רוצה לכסות את הישבן שלה ומפילה את זה עליי. היא התחילה להשתולל ואבנר עצר אותה. אין לי מושג למה אני פה עכשיו". 

רבן: "תצאי משם מיד, אין שום חוק שיחייב אותך להישאר שם שמתעללים".
בשלב הזה מתארת נ' את תסכולה לפני רבן. 
נ': "מי יתמוך בי? כולם פה יותר צבועים מצבועים".
רבן: "אני! ובעלי נבוא לבעלך, נהיה איתך בהכל. אני עדה שלך להשפלה ולהתעללות".
נ': "נכון, אבל מה עם כל מה שעברתי שם? זה סבל נוראי, הלך לטמיון כל מסירות הנפש שלי. זה הכי עצוב לי".
רבן: "זה בדיוק מה שהם רוצים, לגרום לך לפחד מהם, אל תפחדי. הם כמו כלבלבים עוד ירדפו אחרייך בתמורה לשתיקה שלך. ולך יש הרבה מה לשתוק". 
 

בשיחה נוספת אומרת נ' לרבן כי היא רוצה להתפטר. 
 
נ': "הייתה לי שיחה עם רבקה (פאלוך), היא סיפרה לי הכול".
רבן: "מה היא אמרה לך?". 
נ': "רועדים ממך, ידך על העליונה".
 
רבן: "סיפרתי לה (לרבקה) שהגברת שותה מלא אלכוהול. סיפרתי הכל". 
נ', שהמשיכה לעבוד במעון ראש הממשלה,  אמרה בתגובה לערוץ 13: "יצרתי קשר עם אנשים מסביבת הגברת נתניהו כדי לחזור ולעבוד איתה. הכול קשקוש מקושקש. פשוט רציתי להוריד את שירה רבן מהגב שלי". כזכור, עורך דינה של שרה נתניהו דחה בתוקף את טענות כתב התביעה.