אתר החדשות האמריקאי "הפינגטון פוסט" מדווח הלילה (בין רביעי לחמישי) כי בזמן שראש הממשלה, בנימין נתניהו, החזיק במניות חברת "סידריפט", חברה אחרת שהייתה בבעלות בן דודו נתן מיליקובסקי הואשמה ע"י משרד הסחר האמריקני על מכירת אלקטרודות ללוב של מועמר קדאפי בשנים 2007 ו-2008. זאת, תוך הפרה של תקנות הפצת נשק גרעיני בארה"ב.

החברה בה החזיק מיליקובסקי הייתה C/G אלקטרודות, ועל פי הדיווח, באותה תקופה הייתה חברת "סידריפט", בה החזיק נתניהו מניות, הספקית העיקרית של חומרי גלם לחברת C/G. פירוש הדבר הוא שנתניהו הרוויח, לכאורה, ממכירות שביצעה החברה ללוב.
המסמכים הקשורים לחקירת משרד הסחר האמריקני לא מפרטים מול מי בלוב בוצעה מכירת האלקטרודות, החיוניות לייצור פלדה עבור תעשיות שונות. המשרד האשים את החברה ב-23 עסקאות שונות, ועלותן הכוללת נאמדת בכ-6.8 מיליון דולר. משרד הסחר אף קנס את C/G בסכום של 250,000 דולר במסגרת הסכם פשרה. 

הדיווח באתר "הפינגטון פוסט"

 

על פי הדיווח, באוגוסט 2007, כחודש לאחר תחילת העסקאות עם לוב, רכש נתניהו מניות בחברת "סידרפיט", אשר הייתה ספקית חומרי הגלם העיקרית לחברת C/G כאמור. 
לטענת מיליקובסקי, נתניהו לא ידע על העסקאות המתקיימות מול לוב. "הוא לא היה מעורב באותה חברה והיה רק משקיע פאסיבי בסידרפיט", טען. "חוץ מזה, אני לא אומר שום דבר נוסף, כיוון שאיני מדבר עם עיתונאים".
דוברו של נתניהו מסר לאתר כי רה"מ היה משקיע פאסיבי בסידרפיט והיה לו אחוז קטן בלבד מהמניות. "הוא לא לקח חלק בהנהלת החברה או בעסקיה", אמר, והוסיף כי "הפעולות שננקטו במקרה הזה דווחו כראוי לרשויות הרלוונטיות". על פי הדיווח, האתר ביקש ממנו להבהיר האם הוא מתכוון למשרד המסחר או להשקעתו של נתניהו בסידרפיט, אולם הוא סירב להגיב, ואף לא השיב לשאלות האם נתניהו היה מודע לעסקיו של בן דודו עם לוב.
כזכור, השותפות בין נתניהו לבן דודו, נתן מיליקובסקי, נחשפה עם סירוב ועדת ההיתרים לאפשר לראש הממשלה לקבל תרומה למימון ההגנה המשפטית. נתניהו ובן דודו החזיקו במניות של חברת "סידריפט", שהיתה ספק של חברת "גרפטק", שהיתה ספקית של תאגיד תיסנקרופ - אשר עמדה במרכז פרשת הצוללות. על פי הטענות, כשמכר את המניות, נתניהו הרוויח 16 מיליון שקלים.